اصفهان – خبرگزاری مهر: کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: بر خلاف شایعات مطرح شده،‌مدیران ذوب‌آهن برای انتخاب یاوری با بازیکنان مشورت نکردند.

محمد صلصالی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بازی روز جمعه ذوب‌آهن مقابل پاس همدان با اشاره به شرایط این بازی اظهار داشت: ما بازی خوبی مقابل پاس همدان از خود به نمایش گذاشتیم و خدا را شکر که توانستیم در این مسابقه 4 گل برای تیم خود به ثمر برسانیم و از آن بهتر که در این بازی پیروزی شدیم.

وی پیرامون دریافت دو گل در بازی با پاس همدان بیان داشت: به هر حال اگر این دو گل را نیز دریافت نمی‌کردیم، همه چیز بهتر بود اما حالا که این گل‌ها را خورده‌ایم هم چیزی را از دست نداده‌ایم چون یکی از آن صحنه‌ها پنالتی بود و دیگری هم یک شوت کاملا استثنایی بود که تبدیل به گل شد.

مدافع ذوب‌آهن در مورد بازی برگشت ذوب‌آهن مقابل پاس همدان در ورزشگاه خانگی این تیم گفت: بازی برگشت هم برای ما از اهمیت بسیاری برخوردار است چون پاس در این بازی از شرایط میزبانی برخوردار است و ما باید در آن حواس خودمان را خیلی جمع کنیم و در کل 90 دقیقه سرنوشت‌ساز در پیش داریم.

وی در مورد حضور محمود یاوری در تیم ذوب‌آهن و شایعه اینکه گفته می‌شود مسئولان ذوب‌آهن با بزرگان ذوب‌آهن برای انتخاب یاوری مشورت کرده‌اند، اضافه کرد: این مسئله اصلا درست نیست بلکه مسئولان باشگاه ابتدا یاوری را انتخاب کردند و بعد از آن او را به ما معرفی کردند و ما اصلا خبری از انتخاب او تا زمان اعلام رسمی نداشتیم.