بجنورد - خبرگزاری مهر: رئیس هیئت فوتبال خراسان شمالی گفت: هفته نخست نهمین دوره رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال استان برگزار شد.

حسین جعفرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: هفته نخست مسابقات نهمین دوره لیگ دسته یک فوتبال خراسان شمالی با برگزاری سه دیدار در شهرهای مختلف استان آغاز شد.

وی اظهار داشت: در نخستین دیدار این هفته در ورزشگاه تختی بجنورد استقلال نوین این شهر با نتیجه پرگل شش بر سه شهرداری آشخانه را از پیش رو برداشت.

وی اضافه کرد: همچنین در دیدارهای بعدی، ماهان؛ دیگر تیم بجنوردی نیز با حساب دو بر یک ابومسلم اسفراین را مغلوب کرد و در دیدار سوم هم تیم پاسارگاد جاجرم با حساب یک بر سه مغلوب تربیت فاروج شد.

اين مسئول گفت: در اين هفته تيم شهرداري جاجرم استراحت داشت. به گزارش خبرنگار مهر، نهمين دوره رقابت های ليگ دسته يك فوتبال استان از سي و يكم خرداد ماه سال جاري با حضور 9 تيم از شهرستان هاي مختلف خراسان شمالي آغاز شده است.

در این دوره از مسابقات تيم های پیشگامان شیروان، پاسارگاد جاجرم، شهرداری جاجرم، شهرداری آشخانه، ابومسلم اسفراین و ماهان، استقلال نوين و بربرقلعه بجنورد در مدت 18 هفته با یکدیگر رقابت می کنند و در پايان آن تيم قهرمان به رقابت هاي ليگ دسته سه كشور راه مي يابد.