مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی شیراز با تاکید بر اینکه تصمیم تعویق آغاز لیگ سیزدهم به نفع تیم ملی در راه آماده سازی جام جهانی و در نهایت به سود خود باشگاه‌ها خواهد بود، گفت: این تصمیم باعث می‌شود تا عدالت برای کافی بودن زمان آماده سازی تیم‌هایی مانند استقلال، پرسپولیس، سپاهان و حتی ذوب‌آهن و پاس همدان رعایت شود.

جعفر جعفری در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص تعویق زمان آغاز سیزدهمین دوره لیگ برتر ضمن بیان مطلب فوق گفت: من به عنوان یکی از اعضای هیات رئیسه سازمان لیگ و همچنین مدیرعامل باشگاه فجر سپاسی با درخواست سرمربی تیم ملی برای تعویق زمان آغاز لیگ سیزدهم موافق هستم.

وی در همین خصوص افزود: با توجه به خستگی و فشاری که روی بازیکنان تیم ملی طی چند وقت اخیر بوده است برای جلوگیری از آسیب دیده گی احتمالی آنها و همچنین حفظ سلامت ملی پوشان در نشست هیات رئیسه سازمان لیگ با به عقب افتادن آغاز لیگ برتر موافقت کردند.

مدیرعامل باشگاه فجر سپاسی تاکید کرد: مطمئن باشید این تصمیم در راه آماده سازی تیم ملی برای حضور در رقابت‌های جام جهانی به نفع فوتبال ایران و در نهایت و باشگاه‌ها خواهد بود.

وی افزود: اعضای کادر فنی تیمهای حاضر در رقابت‌های لیگ برتر این توانایی را دارند تا برنامه های آماده سازی تیم های خود را با این برنامه جدید تطبیق دهد.

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ تاکید کرد: این تصمیم همچنین باعث می شود تا عدالت برای کافی بودن زمان آماده سازی تیم هایی مانند استقلال، پرسپولیس و حتی سپاهان و تیمی مانند ذوب آهن یا پاس همدان که از بازیهای پلی آف فارغ می شود رعایت شود.

وی در خاتمه تاکید کرد: مطمئن باشید این تصمیم سازمان لیگ به هیچ کدام از تیم‌های حاضر در رقابتهای لیگ برتر ضربه نخواهد زد.