هادی شریفی تالیف تازه‌ترین اثر داستانی خود را با نام «مهدیار» با موضوع انتظار به پایان برد.

هادی شریفی در گفتگو با خبرنگار مهر از پایان تازه‌ترین اثر داستانی خود به عنوان «مهدیار» خبر داد و گفت: این اثر داستانی با موضوع انتظار و مهدویت به پایان رسید.

نویسنده «خون نوشت» با بیان اینکه این رمان را باید یک رمان شخصیت دانست، گفت: داستان به جوانی مذهبی و البته امروزی برمی‌گردد که در تلاش است یک منتظر واقعی امام عصر (عج) باشد و البته شخصیت داستان از آنجا که یک شخصیت عامی است می‌تواند نماد تمام جوانانی باشد که به نوعی قصد این را دارند که یک منتظر امام عصر (عج) باشند.

وی ادامه داد: «مهدیار» شخصیت اصلی داستان در تقلای عالم بیرون و درون خود در راستای اتفاقات و حوادثی که برای وی در طول داستان  و زندگی شخصی خود رخ می‌دهد به دنبال این است که راهی برای فارغ شدن از دغدغه‌های بی‌پاسخ روزمره خود بیابد و اینکه تا می‌تواند به گونه‌ای رفتار کند که مورد نظر امام عصر (عج) باشد.

نویسنده «غنچه یاس کبود» با بیان اینکه وقایع این داستان در تهران معاصر رخ می‌دهد، گفت: فعلا مرحله اولیه نگارش رمان خود را به پایان رسانده و هنوز با ناشری برای چاپ این کتاب صحبت نکرده‌ام و در درجه اول قصد دارم با بررسی مجدد کتاب و همچنین استفاده از صاحبنظران در این زمینه به تکمیل کار بپردازم تا اثری کامل‌تر ارائه کنم.

وی ادامه داد: مدت‌ها بود دنبال سوژه‌ای بودم تا کاری نو و مستند پیرامون امام زمان (عج) انجام دهم تا اینکه پس از مطالعه «قیدار» رضا امیرخانی و تاثیر عجیب شخصیت این داستان به این فکر افتادم تا از ادبیات داستانی برای این کار کمک بگیرم و امیدوارم این اتفاق در «مهدیار» افتاده باشد.