طبق تشخیص متخصصان ایتالیایی، امیر غفور، شهرام محمودی و محمد موسوی برای پیوستن به تمرینات تیم ملی والیبال مشکلی ندارند.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم ملی والیبال پس از سفری 11 ساعته، روز گذشته به مودنا، محل برگزاری دیدار با ایتالیا در چارچوب بیست و چهارمین دوره رقابت های لیگ جهانی رسید. به محض ورود تیم ملی به این شهر، امیر غفور، شهرام محمودی و محمد موسوی با نظر ولاسکو و همراه با سیامک افروزی، پزشک و فیزویتراپ تیم به مرکز تخصصی فیزیوتراپی والیبال در بولونیا شدند تا توسط متخصصان ایتالیایی این مرکز تحت معانیه و چکاپ کامل قرار بگیرند.

افروزی در این زمینه و نتیجه معاینات انجام شده گفت: متخصصان ایتالیایی از مراحل درمان امیر غفور و شهرام محمودی بسیار راضی بودند. بر این اساس آنها بدون مشکلی می‌توانند به تمرینات و دیدارهای‌شان ادامه دهند.

پزشک تیم ملی با بیان اینکه گزارش ارائه شده از وضعیت محمد موسوی عراقی هم خوب بود، خاطرنشان کرد: البته به دلیل مشاهده کمی ضعف عضلانی در شانه موسوی، یک تزریق عضلانی را برای وی تجویز کردند.

بدین ترتیب امیر غفور، شهرام محمودی و محمد موسوی پس از انجام معالجه و چکاپ کامل به کاروان والیبال ایران در هتل بست وسترن (دیستیریکت) در شهر مودنا پیوستند.

محمد محمدکاظم، بازیکن پیشین تیم ملی والیبال نیز با حمایت فدراسیون والیبال برای انجام معاینات و معالجات لازم همراه با این تیم به ایتالیا سفر کرده نیز در مرکز فیزیوتراپی بولونیا معاینه شد. افروزی در این زمینه گفت: متخصصین جراحی محمد محمد کاظم ابراز رضایت کردند و از او خواستند تمرینات خود را با کش بیش از پیش افزایش دهد تا بدون هیچ مشکلی بتواند به بازی خود ادامه دهد.

محمد محمدکاظم امروز بولونیا را به مقصد تهران ترک خواهد کرد.

دیدار تیم ملی والیبال مقابل ایتالیا طی روزهای هفتم و نهم تیرماه برگزار می‌شود.