تنگستان - خبرگزاری مهر: فرماندار شهرستان تنگستان گفت: خیابان ساحلی اهرم پس از شش سال روشن می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد جعفری نسب ظهر سه شنبه در بازدید از پروژه‌های اجرایی شهرستان تنگستان اظهار داشت: اجرای پروژه‌های عمرانی گامی بلند برای توسعه شهر در آینده نزدیک و دور است و تعامل سازنده دستگاه‌های اجرایی در رفع مشکلات ضروری است.

فرماندار تنگستان در ادامه به نقش بسیار مهم شهروندان در عمران و آبادنی شهر اشاره کرد و افزود: عمرانی و آبادانی شهر نیازمند همراهی و همکاری همه شهروندان است و همه باید خود را در این زمینه مسئول بدانند.

جعفری نسب بیان داشت: قریب به شش سال بود که  خیابان ساحلی اهرم فاقد روشنایی کافی بوده  و مردم درخواست‌های مکرری در این خصوص داشته اند و ما نیز بر خود لازم می‌دیدیم که در این کار تسریع کنیم.

وی به اجرای این پروژه اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: خوشبختانه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال این پروژه در حال اجرا است که در حال حاضر تمام پایه‌های آن نصب شده و ظرف یک هفته آینده به بهره برداری می‌رسد.

فرماندار تنگستان ادامه داد: اولویت ما در حال حاضر اتمام پروژه‌های عمرانی و به‌ویژه پروژه‌های عمران شهری شهرهای اهرم، دلوار و آباد است که کارها با جدیت دنبال می‌شود.

وی در این بازدید بر اتمام سریع پروژه‌های نیم تمام در ماه‌های آینده خبر داد و تصریح کرد: ما و همکارانمان در دستگاه‌های اجرای همه توان خود را برای اتمام این پروژه‌ها به کار خواهیم گرفت.