اصفهان - خبرگزاری مهر: سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن  گفت: کدورت هایی با مدیرعامل باشگاه پاس به وجود آمده بود که این مسائل برطرف شد.

اصغر فروتن در گفتگو با خبرنگارمهر با اشاره به بازی فردا تیمش در مقابل پاس همدان اظهار داشت: دیدار برگشت ذوب‌آهن  و پاس همدان یکی از مهمترین دیدارهای این دو تیم است و برای ماندن در لیگ تمام تلاش خود را به کار میگیریم.

وی پیرامون مصاحبه گذشته خود که در آن به انتقاد از مدیرعامل باشگاه همدان پرداخته بود، اظهار داشت: با توجه به دوستی چندین و چند ساله ام با مدیر عامل باشگاه پاس همدان و تماس تلفنی وی در روز گذشته مشاجره های به وجود آمده جدی نبوده و همه کدورت ها رفع شده است.

سرپرست تیم ذوب‌آهن به اهمیت بازی فردا اشاره کرد و افزود: بازی فردا بازی مرگ و زندگی است و اگر از اهمیت ویژه ای برخوردار نبود رفتار بهتری با تیم مقابل داشتم.

وی افزود: حمید شفاعت و سینا عشوری به علت مصدومیت در ناحیه پا و پیام صادقیان به علت مشکلات انظباطی در دیدار فردا حظور ندارند ولی سایر سبزپوشان تیم را همراهی میکنند.

فروتن با بیان اینکه از هیچکدام از امکاناتی که توسط میزبان در اختیار تیم قرار گرفته استفاده نکرده ایم، افزود: برای آماده سازی بازیکنان و جلوگیری از در حاشیه قرار گرفتن تلفنی یک زمین اختصاصی تهیه کرده و به آماده سازی بازیکنان پرداخته ایم.

وی در رابطه با شکایت از باشگاه پرسپولیس و پیام صادقیان گفت: من در این مورد اطلاعی ندارم و باید از مسئولان مربوطه سوال شود.