رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال با بیان این که برگزاری جشنواره تخصصی فوتبال به طور کلی تاثیرات مثبتی خواهد داشت، گفت: در این جشنواره باید افزاد متخصص به تبادل نظر بپردازند تا نکات تازه علمی برای فوتبال کشور به دنبال داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر محمد احسانی در گفتگو با سایت رسمی اولین جشنواره تخصصی فوتبال ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: به طور کلی هر فعالیتی که در جهت تخصصی و علمی شدن ورزش و فوتبال انجام گیرد اثرات خوبی را بر ورزش کشور خواهد گذاشت و ما از آن استقبال می‌کنیم.

وی درباره اثرگذاری جشنواره آتی بر فوتبال ایران و به خصوص بخش پایه اظهار داشت: باید صبر کنیم و پس از برگزاری این جشنواره درباره آن اظهار نظر کنیم. این جشنواره به خاطر تخصصی بودن می‌تواند چشم انداز مثبتی به دنبال داشته باشد.

رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال تصریح کرد: پیشنهاد من به برگزار کنندگان جشنواره تخصصی فوتبال این است که از افراد حرفه‌ای و متخصص که هم دارای تجربه هستند و هم تحصیلات عالیه دارند استفاده شود. به طور حتم زمانی می‌توانیم استفاده بهتری از بحث‌ها ببریم که چنین افرادی تجربیات خود و آخرین دستاوردها را به معرض بگذارند و در خصوص فوتبال تخصصی صحبت کنند.