دروازه‌بان پیشین تیم ملی فوتسال ایران می‌گوید هنوز قراردادی با تیم "نوریل نیکل" روسیه امضا نکرده است. او همچنین می‌گوید از دو تیم روسی پیشنهاد دارد و چون سرشار از انگیزه است، قطعا فصل آینده در این کشور بازی خواهد کرد.

مصطفی نظری در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص خبر پیوستنش به تیم نوریل نیکل روسیه اظهار داشت: نمی‌دانم این خبر از کدام منبع اعلام شده است. من هنوز با این تیم به توافق کامل نرسیده‌ام. در حال حاضر با دبیری مدیرعامل باشگاه دبیری تبریز برای دریافت رضایتنامه به توافق رسیده‌ام و قرار است چند روز دیگر برای دریافت رضایتنامه به تبریز بروم.

وی ادامه داد: اینکه من فصل آینده در لیگ روسیه بازی می‌کنم، قطعی است ولی اینکه در تیم نوریل نیکل باشم هنوز صد درصد نشده است چون از یک تیم دیگر هم پیشنهاد دارم.

دروازه‌بان پیشین تیم دبیری تبریز به انگیزه‌هایش از حضور در لیگ روسیه اشاره کرد و افزود: می‌خواهم سال متفاوتی داشته باشم. انگیزه من برای بازی در خارج از ایران و در لیگ روسیه زیاد است چون در دو، سه سال اخیر خیلی اذیت شدم. نمی‌خواهم منت بگذارم ولی برای تیم ملی زحمات زیادی کشیدم و در عوض با من بد رفتاری شد.

وی با تاکید بر اینکه سرشار از انگیزه است، گفت: در چند سال اخیر ستاره‌ها را از تیم ملی کنار گذاشتند. من هم از این مسئله مستثنی نبودم! به همین خاطر دوست دارم نشان بدهم که می‌توانم از این چیزی که در فوتسال هستم بالا و بالاتر بروم.

نظری با بیان اینکه سرمربی تیم نیکل اعتقاد زیادی به بازیکنان ایرانی دارد، تاکید کرد: با چند نفر از دوستانم برای حضور در روسیه مشورت کردم و آنها هم تاکید داشتند به لیگ این کشور بروم. چون سطح لیگ فوتسال این کشور بالاست و جزو سه لیگ برتر دنیا به حساب می‌آید.

وی در پاسخ به این سئوال که از چه زمانی با این باشگاه روسی مذاکره کرده بود، یادآور شد: دو یا سه هفته پیش بود که به روسیه رفتم و مذاکرات اولیه را انجام دادم ولی آن موقع با باشگاه دبیری قرارداد داشتم. حالا که با باشگاه دبیری برای دریافت رضایتنامه به توافق رسیده‌ام، شنبه هفته آینده عازم روسیه می‌شوم تا قراردادم را با یکی از دو باشگاه مد نظرم نهایی کنم.

دروازه‌بان پیشین تیم دبیری تبریز درباره اطلاعاتش از لیگ فوتسال روسیه هم گفت: در فوتسال روسیه کار بدنی ملاک است. در سوپر لیگ فوتسال روسیه 12 تیم حضور دارند ولی این تیم‌ها مدام در جام‌های مختلف با هم بازی می‌کنند و تعداد مسابقات آنها حتی به 60 بازی هم می‌رسد. به نظرم استارت تمرینات نیکل از 25 تیرماه است و لیگ فوتسال این کشور هم از 16 شهریور آغاز می‌شود.