مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به نشستی که روز سه شنبه با حمید سجادی داشت گفت: قرار شد وزارت ورزش برای انتخاب ترکیب هیات مدیره با ما مشورت کند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رویانیان که امروز سه شنبه یک روز پرکار و پر از مصاحبه را پشت سرگذاشت، در جمع خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: در این نشست شاخص های افرادی که باید در هیات مدیره پرسپولیس حضور داشته باشند را به آقای سجادی گفتم و از ایشان خواستم افرادی را برای حضور در هیات مدیره انتخاب کنند که ویژگی های کامل را داشته باشند و بتوانند مشکلات اقتصادی پرسپولیس را حل کنند.

وی افزود: به ایشان گفتم ملاک هایی که برای اعضای هیات مدیره باید در نظر گرفته شود مهم و تاثیر گذار است و نباید به خاطر اینکه کسی آن فرد را معرفی کرده و یا به فلان فرد رای داده است اعضا را انتخاب کنیم. به نظر من همه باید دست در دست هم بدهند تا جلوی حاشیه هایی که برای پرسپولیس ساخته می شود را بگیرند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به نشستی که بعدازظهر سه شنبه با مهدی تاج رئیس سازمان لیگ برتر داشت گفت: به ایشان گفتم معنی ندارد که شما اسامی 14 باشگاه را اعلام کرده اید که اینها بدهی دارند و اجازه نمی دهیم در رقابت های لیگ شرکت کنند. این کاملا غیرمنطقی است. مگر حق باشگاه را از محل حق پخش تلویزیون و تبلیغات محیطی فوتبال به ما می دهند که حالا انتظار دارند ما بدهی هایمان را بدهیم.حق پخش تلویزیونی در سال 300 میلیارد تومان است اما به کل فوتبال 18 میلیارد تومان می دهند.

رویانیان ادامه داد: حق استقلال و پرسپولیس است که تبلیغات محیطی ورزشگاه آزادی را برای خودشان داشته باشند و بلیت فروشی هم برای خودشان باشد. حالا که این کار را نمی کنند و حق ما را نمی دهند پس چطور انتظار دارند ما بدهی نداشته باشیم. باید سالی 50 میلیارد تومان از تبلیغات محیطی به ما بدهند اما این اتفاق نمی افتاد. به تاج گفتم اگر بخواهید این روند را ادامه دهید به مراجع قضایی شکایت می کنیم تا حق مان را بگیریم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره اتفاقاتی که اخیرا در پرسپولیس رخ داده و تغییراتی که در هیات مدیره و مدیریت رخ خواهد داد گفت: هر وقت پرسپولیس می خواهد سروشکل بگیرد جریانی خاص این تیم را به حاشیه می برد و این مسائل مطرح می شود. پارسال می توانستیم قهرمان شویم و همه چیز برای قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی فراهم بود اما یک گروه برای تیم حاشیه درست کردند. انها تیم را به حاشیه بردند و قلب 30 میلیون هوادار را شکستند. رضایت خدا در شاد کردن دل مردم است اما این گروه شادی را از مردم گرفتند.

رویانیان که نمی خواست مسائل پشت پرده و دخیل در ایجاد تغییرات پرسپولیس را افشا کند گفت: بالاخره در مورد خط فکری خاصی که پرسپولیس را به حاشیه برده است صحبت خواهم کرد. الان شاید زمانش نباشد اما اگر پنج سال در این باشگاه ماندم شاید آنوقت این مسائل را گفتم.