اتحادیه تکواندو آسیا میزبانی چهارمین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا را همانند سه دوره قبلی به تهران واگذار کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در حاشیه هفتمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان آسیا نشست اعضاي شورا و مجمع عمومي اتحاديه تكواندو آسيا،‌ با حضور سيد محمد پولادگر رئيس فدراسيون برگزار شد که طی آن میزبان دور آینده رقابتهای قهرمانی آسیا و جام باشگاههای قاره کهن برگزار شد. 
 
در اين نشست و بنا بر پيشنهاد فدراسيون تكواندوي كشورمان،‌ ميزباني چهاردهمين دوره رقابتهاي جام باشگاه هاي آسيا به ايران تعلق گرفت. جام باشگاههای آسیا به پیشنهاد ایران و موافقت اتحادیه آسیا راه اندازی شد و در هر سه دوره قبلی با حضور کمرنگ قدرتهای قاره‌کهن، تهران میزبان آن بوده است. اینکه با کدام هدف فدراسیون تکواندو با اوضاع اقتصادی نامناسب به دنبال برگزاری این رقابتهاست مشخص نیست؟
 
اما اتحادیه آسیا ازبكستان را به عنوان ميزبان بيست و يكمين دوره رقابتهاي قهرماني قاره در رده سنی بزرگسالان و در سال 2014 معرفي کرد. ضمن اینکه در اين نشست از هوگوهاي kp&p رونمايي و در حضور اعضا شوراي اتحاديه تكواندوي آسيا،‌مورد ارزيابي و آزمايش قرار گرفت.
 
تیم ملی پومسه نوجوانان کشورمان با کسب چهار مدال طلا و یک نقره، مقام قهرمانی رده بندی تیمی دومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا را به خود اختصاص داد. تيم ملي تكواندوي نوجوانان نيز درهفتمين دوره رقابتهاي قهرماني آسيا موفق به كسب 12 مدال رنگارنگ (3 مدال طلا،‌ 5 نقره و 4 برنز) و عنوان نايب قهرماني مسابقات در بخش پسران شد