اصفهان – خبرگزاری مهر: مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: باشگاه ما از حق خود در مورد قرارداد پیام صادقیان با باشگاه پرسپولیس کوتاه نمی‌آید.

خسرو ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به با اشاره به بحث قرارداد پیام صادقیان با تیم ذوب‌آهن و اینکه آیا این بازیکن از ذوب‌آهن جدا می‌شود یا خیر، اظهار داشت: صادقیان تا ماه آذر با ما قرارداد دارد اما متاسفانه سر تمرینات تیم نیامده و دیگر با ذوب‌آهن تمرین نمی‌کند.

وی پیرامون شکایت باشگاه ذوب‌آهن از پیام صادقیان و باشگاه پرسپولیس به دلیل امضای قرارداد با بازیکن این تیم در شرایطی که با ذوب‌آهن قرارداد دارد، ‌ادامه داد: ما به فدراسیون در این زمینه نامه نوشتیم و از آنها خواستیم که نسبت به این مسئله پیگیری‌های لازم را انجام دهند. در حال حاضر هم منتظر رای کمیته انضباطی در این زمینه هستیم.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن پیرامون اینکه تکلیف شکایت ذوب‌آهن از تیم پرسپولیس چه می‌شود، بیان داشت: مطمئن باشید که ما از حق خود در مورد این بازیکن و باشگاه پرسپولیس کوتاه نمی‌آییم زیرا او در شرایطی که با باشگاه ذوب‌آهن قرارداد داشته، با پرسپولیس مذاکره و قرارداد امضا کرده است که این کار صحیح نبوده است.

وی پیرامون شایعه جدایی محمود یاوری از تیم ذوب‌آهن بعد از دیدارهای پلی‌آف اضافه کرد: بحث جدایی یاوری اصلا مطرح نبوده و او هم‌اکنون سرمربی ذوب‌آهن است که قرار است برای فصل آینده هم برنامه‌های خود را در ذوب‌آهن اجرا کند.

پیام صادقیان طی هفته‌های گذشته مصاحبه‌های مختلفی پیرامون امضای قرارداد و توافق با باشگاه پرسپولیس انجام داد و همین مسئله باعث شد که محمود یاوری، سرمربی ذوب‌آهن او را از تمرینات تیم کنار بگذارد و در بازی رفت پلی‌آف لیگ برتر نیز از این بازیکن استفاده نکند.