مدیر شبکه تهران و مدیران گروه فیلم و سریال و اطلاعات و برنامه ریزی این شبکه تهران در روز ولادت با سعادت حضرت مهدی (عج) از پشت صحنه سریال "دروازه بهشت" بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید مقیسه مدیر شبکه تهران به همراه محمدرضا معصوم زادگان رییس سیما فیلم و مدیر سابق گروه فیلم و سریال، سید علی اکبرمحمودی مهریزی مدیر گروه فیلم و سریال و سعیدروحی مدیر اطلاعات برنامه ریزی با حضور سر صحنه سریال "دروازه بهشت" به کارگردانی مهدی صباغ زاده و تهیه کنندگی مسعود ردایی از نزدیک در جریان تولید این سریال قرار گرفتند.

مدیر شبکه تهران در جمع عوامل سریال و بازیگران این مجموعه ضمن تشکر از عوامل تولید گفت: "دروازه بهشت" با داشتن روایتی جذاب، بنا دارد یک معضل اجتماعی را به تصویر بکشد که می‌تواند طیف عظیمی از مخاطبان را تحت تاثیر قرار دهد تا در مسیرشان دچار گمگشتگی نشوند و معیارهای ازدواج براساس شرافت و ملاک‌های درست تعریف شود.

در ادامه این بازدید چهار ساعته، مسعود ردایی تهیه کننده "دروازه بهشت" نیز طی گزارشی کوتاه در مورد روند تولید این پروژه توضیح داد: تصویربرداری سریال از تاریخ 20 اسفند 91 آغاز و تلاش شد از بهترین بازیگران تلویزیون و سینما برای حضور در این مجموعه دعوت کنیم و از کارگردانی کارکشته و عوامل تولیدی بسیار کار آزموده استفاده شود.

وی ادامه داد: تاکنون 20 قسمت از سریال تصویربرداری شده و تدوین هشت قسمت آن به طور کامل به اتمام رسیده است، انتظار می‌رود این کار یکی از مجموعه‌های تلویزیونی بیاد ماندنی سیما در چند سال اخیر شود.

ردائی در خصوص آهنگساز و تیتراژ این سریال اضافه کرد: مهدی مظلومی تیتراژ این سریال و موسیقی را عماد توحیدی با شعری از افشین یداللهی و خوانندگی علیرضا افتخاری می‌سازد.

همچنین صباغ زاده نیز اظهار کرد: ما تلاش کردیم تا در این سریال بهترینها را انتخاب کنیم و امیدواریم کار قابل قبولی ارائه دهیم.

وی با قدرانی و اظهار رضایت از تیم تولید این سریال یاد آور شد: بحمدالله در جریان تولید این مجموعه از آرامش خاصی برخوردار هستیم.

در این بازدید که همزمان با نیمه شعبان صورت گرفت، تیم بازیگران این سریال اکبر عبدی، مجید مظفری، شهره لرستانی، لاله اسکندری، مریم امیر جلالی، زهیر یاری، رامتین خداپناهی، سحر آربین و سارا خویینی‌ها نیز حضور داشتند.

دیگر بازیگران "راه بهشت" افشین هاشمی ،سعید پیر دوست، اکبر معززی، مصطفی قاری، کاظم افرند نیا، گیتی معینی، محمد علی جناب، جهانگیر میرشکاری و مجتبی میر طهماسبی هستند.

در این بازدید بخش‌هایی از این سریال در حضور مدیر شبکه تهران و دیگر مدیران با بازی اکبر عبدی، مجید مظفری، شهره لرستانی، لاله اسکندری، رامتین خداپناهی و سحر آربین تصویربرداری شد.

ناصر کلایه مدیر تصویربرداری، جهانگیر میرشکاری مدیر صدابرداری، علیرضا علویان مدیر صداگذاری، بهزاد مصلحی تدوین و تینا پاکروان مدیریت تولید سریال را به عهده دارند.

"دروازه بهشت" که در 26 قسمت 40 دقیقه‌ای تولید می‌شود، حکایت پسري به نام مسعود است که به عنوان یک خواستگار به خانه خانواده پزشكی مي‌رود. اين خواستگاري ساده بر اثر اتفاقاتي به حادثه‌اي بزرگ تبديل مي‌شود.