مدیرعامل باشگاه دبیری تبریز با تاکید بر اینکه هدف اصلی این تیم قهرمانی در رقابتهای لیگ برتر است نه کسب مقام در تورنمنت کویت، گفت: اراده قوی شمسایی می تواند کمک زیادی به موفقیت تیم فوتسال دبیری در رقابتهای لیگ برتر کند.

به گزارش خبرنگار مهر، افشین دبیری در نشست معارفه سرمربی جدید تیم فوتسال دبیری تبریز ضمن بیان مطلب فوق گفت: وحید شمسایی جزو افتخارات فوتسال ایران، آسیا و جهان است. رفاقتی که از گذشته داشتیم باعث شد تا امروز به عنوان سرمربی تیم دبیری در خدمت وی باشیم.

وی در همین خصوص افزود: مردم تبریز خوشحال هستند که شمسایی به تبریز می آید چون وی محبوبیت خاصی در جامعه فوتسال دارد. زمانی که ما برای قرعه کشی تورنمنت کویت به این کشور سفر کردیم مسئولان کویتی از این موضوع خوشحال بودند که شمسایی به عنوان یکی از نخبگان فوتسال جهان به کویت سفر کرده است. امیدوارم مسئولان فوتسال کشور نیز قدر نخبگانی مانند شمسایی را بدانند.

مدیرعامل باشگاه دبیری در خصوص حضور تیمش در تورنمنت کویت تصریح کرد: تورنمنت کویت برای ما از نظر مقامی که کسب می کنیم اهمیت زیادی ندارد چون هدف اصلی ما قهرمانی در رقابتهای لیگ برتر است. من مطمئنم اراده قوی شمسایی می تواند کمک زیادی به موفقیت تیم فوتسال دبیری تبریز کند.

مدیرعامل تیم فوتسال دبیری تبریز در پاسخ به این پرسش که با توجه به حضور شمسایی و مسائلی که بین وی و برخی از مسئولان کمیته فوتسال وجود دارد از حواشی احتمالی که پیش می آید نمی ترسید، اظهار داشت: ما از سال 82 به عنوان اولین نماینده استان آذربایجان شرقی در فوتسال کشور حضور پیدا کردیم بنابراین در مواجهه با مسائل حاشیه ای پوست‌مان کلفت شده است.

دبیری در خصوص محرومیت هشت هفته ای رشید قلی پور تاکید کرد: من از کمیته انضباطی بابت حکمی که در مورد محرومیت هشت هفته ای قلی پور داده ناراحت نیستم بلکه از نحوه گزارش هایی که به این کمیته ارسال و مخابره می شود، ناراحتم. چطور می شود که باشگاهی 14 هفته هیچ گونه مسئله انضباطی نداشته باشد اما در هفته پانزدهم چنین مسائلی را برای آن به وجود آورند.

وی در خاتمه در خصوص نامشخص بودن زمان آغاز رقابتهای لیگ برتر فوتسال گفت: دوستان در کمیته فوتسال باید هر چه سریعتر تاریخ آغاز رقابتهای لیگ برتر را مشخص کرده و آیین نامه جدید نقل و انتقالات را در اختیار باشگاه‌ها قرار دهند تا باشگاه‌ها بتوانند برنامه ریزی مناسب را برای حضور در رقابتهای فصل آینده لیگ برتر انجام دهند.