لیبروی تیم ملی والیبال پس از پیروزی برابر ایتالیا گفت: جنگندگی روحیه‌ای است که ولاسکو به ما منتقل کرده و با کمک آن توانستیم این کار بزرگ را انجام دهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، در نشست خبری دیدار تیم‌های ایران و ایتالیا در چارچوب لیگ جهانی 2013 که با پیروزی 3 بر یک تیم کشورمان به پایان رسید، لیبروی تیم ملی کشورمان اظهارداشت: با کسب این پیروزی یک روز تاریخی را برای خود و والیبال ایران رقم زدیم و از این بابت خیلی خوشحالم.

وی تصریح کرد: برای اینکه به این برد دست یابیم، به سختی جنگیدیم و تلاش کردیم به خصوص اینکه در خاک ایتالیا بازی می‌کردیم و از این بابت کارمان سخت‎تر بود.

ظریف خاطرنشان کرد: البته حضور  تماشاگران کارمان را راحت تر کرد. آنها خیلی خوب ما را حمایت کردند و ما هم پاسخ حمایت آنها را دادیم. از این بابت خوشحالم. در کل اینکه جنگندگی روحیه ای است که ولاسکو به ما منتقل کرده و با کمک آن توانستیم این کار بزرگ را انجام دهیم.

در این نشست خبری کاپیتان تیم ملی والیبال ایتالیا نیز اظهارداشت: بازیکنان تیم ایران با بازی خوبی که انجام دادند، ارزش خود را به همه ثابت کردند. آنها خیلی خوب بازی کردند اما ما نتوانستیم به اندازه آنها خوب باشیم.

کریستین ساوانی تاکید کرد که می‌دانستیم بازی سختی برابر ایران داریم اما آنها را دست کم گرفتیم.