سایت رسمی فدراسیون والیبال ایتالیا گزارشی از دیدار جمعه شب تیم ملی این کشور برابر ایران نوشت: ایرانی‌ها در ست چهارم زمانی که 23 بر 20 عقب بودند به زندگی بازگشتند و برد خود را جشن گرفتند.

به گزارش خبرنگار مهر، برد ارزشمند تیم ملی والیبال ایران مقابل ایتالیا در سایت رسمی فدراسیون والیبال این کشور بازتاب داشت. در این گزارش آمده است: بازی با ایران یک نبرد واقعی بود که تب و تاب زیادی داشت. ایتالیا در ست اول و دوم مشکلات زیادی داشت و در حالی که ست سوم را برنده شد در ست چهارم شکست خورد تا خود را برای چالش روز یکشنبه مقابل این تیم آماده کند.

سایت فدراسیون والیبال ایتالیا در خصوص تیم ایران نوشت: مردان ولاسکو خط حمله ایتالیا را دچار مشکل کردند و در تمام ست‌ها سختکوش بودند. ایرانی‌ها در ست چهارم زمانی که 23 بر 20 عقب بودند هم برای بازگشت به زندگی به سختی جنگیدند. آسیایی‌ها با تلاشی که داشتند این بازی را بردند. در گزارش سایت فدراسیون والیبال ایتالیا به اتفاقات هر چار ست اشاره کامل شده است.

تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار خود مقابل ایتالیا در لیگ جهانی که جمعه شب در شهر مودنا برگزار شد میزبان خود را با نتیجه 1 - 3 شکست داد.