کرج - خبرگزاری مهر: کاپیتان اسبق تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران معتقد است بازی بدون استرس و پیاده کردن برنامه های سرمربی باعث پیروزی با ارزش ایران مقابل ایتالیا شد.

بهنام محمودی کاپیتان اسبق تیم ملی والیبال ایران در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص پیروزی ملی پوشان ایران مقابل ایتالیا اظهار داشت: پیروزی با ارزشی در مقابل تیم بزرگ ایتالیا کسب کردیم. در این دیدار تیم ما در تمام ست ها نسبت به حریف پر قدرت خود برتری داشت و بازی بدون استرس و پیاده کردن برنامه های سرمربی باعث پیروزی با ارزش ایران شد.

وی ادامه داد: یکی دیگر از دلایلی که باعث شد ما ایتالیا را در خانه خود مغلوب کنیم شناخت خوب ولاسکو از حریف بود اين مربي با سبک بازي ملي پوشان واليباليست ايتاليايي کاملا آشنا بود و به خوبی حریف را آنالیز کرده بود.

محمودي در خصوص بازي روز يکشنبه تيم ملي واليبال ايران مقابل ايتاليا اظهارداشت: باید با همین روش در دیدار دوم ظاهر شویم و پبروزی در دیدار دوم هم دور از انتظار نیست.

بازيکن اسبق تيم ملي واليبال ايران در پایان گفت: خوشبختانه ملي پوشان واليباليست کشورمان در مسير پيشرفت قرار گرفته اند و با این سبک بازی روز های با شکوهی در انتظار والیبال ایران خواهد بود.