مهاجم جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: طبق قانون جدید فدراسیون فوتبال من بازیکن آزاد بودم و برای پیوستن به پرسپولیس مشکلی نداشتم.

به گزارش خبرنگار مهر، پیام صادقیان پس از اولین حضورش در تمرین پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پرسپولیس تیم بزرگی است و باید تلاش ما را دو چندان کنیم تا بتوانیم در این تیم موفق باشیم.

وی در خصوص شکایت باشگاه ذوب‌آهن از وی خاطرنشان کرد: من با باشگاه ذوب‌آهن مشکلی ندارم و نمی‌دانم چرا از من شکایت کردند زیرا قراردادم با این تیم تمام شده بود.

مهاجم پرسپولیس در مورد  اینکه شش ماه دیگر با ذوب‌آهن قرار داشته است، افزود: من تا آذرماه با ذوب‌آهن قرارداد داشتم ولی طبق قانون جدید زمان قراردادها فصلی حساب می‌شود نه ماهی، به همین خاطر من بازیکن آزاد بودم و با پرسپولیس قرارداد بستم.

صادقیان در پایان درباره اینکه بازیکنان تیم‌های دیگر پس از حضور در پرسپولیس یا استقلال به حاشیه کشیده می‌شوند، گفت: این موضوع به خود بازیکن بستگی دارد، قطعاً یک بازیکن بدون حاشیه راحت‌تر و بیشتر پیشرفت می‌کند.

پس از  پایان صحبت‌های صادقیان با خبرنگاران محمد رویانیان که از کنار این بازیکن رد می‌شد، خطاب به او گفت: پیام جان فدایت! با تیم تمرین کردی؟ که صادقیان هم گفت: بله امروز تمرین کردم.