شماری از هواداران دولت ترکیه با تجمع در برابر ساختمان سی ان ان، خواستار پایان دروغ پردازی های این شبکه در مورد تحولات این کشور شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از جیهان، شماری از ترک های هوادار دولت "رجب طیب اردوغان" با تجمع در برابر ساختمان شبکه سی ان ان از مقامات این شبکه خواستند به انتشار اخبار کذب در مورد تحولات ترکیه پایان دهند. این افراد با سر دادن شعارهایی مانند "سی ان ان از دروغ پردازی دست بکش" موضع این شبکه در مورد تحولات اخیر ترکیه را محکوم کردند.

"محمت دورموش" از فعالان جمعیت ترکهای آمریکا در این تجمع اعتراضی گفت: سی ان ان پیشتر نیز در جنگ خلیج فارس چنین رویکردی را در منطقه دنبال می کرد و اکنون نیز به گونه ای رفتار می کند که گویی جنگی درگرفته است. وی با بیان این که با تازگی از ترکیه به آمریکا بازگشته تاکید کرد وضعیت شهرهای ترکیه آنگونه که رسانه های آمریکایی القا می کنند، نیست.

طی هفته های اخیر تحولات ترکیه با حساسیت ویژه ای از سوی رسانه های آمریکایی و اروپایی دنبال شده است به گونه ای که شماری از این رسانه ها از وقوع "بهار ترکی" در این کشور خبر داده و در عین حال برخورد پلیس با معترضان را به باد انتقاد گرفته اند.