اراک - خبرگزاری مهر:سرهنگ پاسدار فرهاد شاه محمدی به عنوان مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی معرفی شد.

به گزارش خبرنگار مهر٬ استاندار استان مرکزی ظهر روز یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه  مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی  در فرهنگسرای آیینه اراک گفت: دوران دفاع مقدس دورانی سراسر افتخار برای ملت ایران اسلامی بوده و حفظ ارزش های آن برهمگان واجب است.

علی اکبر شعبانی فرد پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی و خون مطهر شهیدان را آرمان های امام راحل و رهبری امری دانست و تصریح کرد: پاسداری از این ارزشها بر همگان به ویژه مسئولان واجب است و باید به آن توجه ویژه داشته باشند.

وی جمع‌اوری آثاری از شهدا و جانبازان٬ ساخت موزه ها و نمایشگاه ها، نمایش مظلومیت، مقاومت و ایستادگی مردم، شهادت طلبی و جانفشانی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس را ضروری دانست و گفت: این کار راهی برای ماندگاری هر چه بیشتر فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

شعبانی فرد با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران آثار و برکات فراوانی داشته است٬ ادامه داد: ایستادگی در برابر نظام سلطه از مهمترین برکات دوران دفاع مقدس است.

گفتنی است٬ در این آیین ضمن تقدیر از خدمات 10 ساله علی جلالی فراهانی، سرهنگ پاسدار فرهاد شاه محمدی به عنوان مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی معرفی شد.