سرژیک تیموریان اعلام کرد آندرانیک تیموریان در حال حاضر در تبریز حضور دارد و هیچ پیشنهادی از تیم‌های آمریکایی ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرژیک تیموریان در خصوص آخرین وضعیت آندرانیک تیموریان ضمن بیان مطلب فوق گفت: امروز تنها برای صحبت به دفتر فتح‌الله‌زاده آمده‌ام زیرا این قرار را از قبل تنظیم شده بود. ضمن اینکه به عنوان نماینده برادرم، آندو، با فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال گفتگوهای مقدماتی انجام دادم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: آندو در حال حاضر در تبریز بسر می‌برد، نه برای گفتگو و عقد قرارداد با تیم‌های تبریزی بلکه به خاطر مشکلات مالیاتی که برایش پیش آمده، به تبریز رفته است.

نماینده آندرانیک تیموریان در خصوص پیشنهادات خارجی این بازیکن اظهار داشت: این بازیکن از آمریکا هیچ پیشنهادی ندارد اما از چین و قطر دو پیشنهاد جدی دارد. البته با صحبت‌هایی که بین ما و مسئولان این باشگاه‌ها انجام شد، هفته آینده وضعیت تیموریان مشخص خواهد شد که آیا به یکی از این دو تیم خواهد می‌پیوندد یا خیر.

وی در ادامه یادآور شد: آندو از یکی از تیم‌های لیگ کره‌جنوبی نیز پیشنهادی را دریافت کرده است اما به خاطر اینکه اهل بازارگرمی نیستیم، به شما می‌گویم آن یک پیشنهاد غیر رسمی است.

تیموریان در پایان در پاسخ به این سئوال که آیا احتمال دارد برادرش به تیم دیگری غیر از استقلال خواهد پیوست؟، گفت: مطمئن باشید اولویت اول و آخر آندو تنها استقلال است و بس.