رئیس فدراسیون والیبال پس از شکست تیم ملی مقابل ایتالیا ضمن ابراز رضایت از عملکرد ملی پوشان طی دو دیداری که برابر این تیم داشتند، گفت: به این بازیکنان و تلاشی که مقابل تیم بزرگ و باسابقه ای مانند ایتالیا به خرچ دادند، افتخار می کنم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا داورزنی با تاکید بر اینکه بازیکنان تیم ملی والیبال طی دو دیدار برابر ایتالیا ارائه گر نمایش خوبی بودند، اظهارداشت: آنها تلاش زیادی کردند که بتوانند همانند دیدار نخست از بازی دوم هم برنده خارج شوند. به این همت و تلاشی که آنها برای رقابت پایاپای مقابل ایتالیا داشتند، افتخار می کنم. واقعا جای افتخار داردکه والیبالیست های ما در این سطح و به این خوبی کار می کنند.

وی تصریحکرد: امیدوارم تیم ملی والیبال بتواند به این روند خوب خود ادامه دهد و در دیدارهای بعد مقابل کوبا و آلمان هم بتواند بازی های خوبی داشته باشد . امیدوارم بازیکنان ایران همچنان قدرتمند و با غیرت در میادین لیگ جهانی حاضر شوند.

رئیس فدراسیون والیبال با اشاره به اینکه طبق برنامه ریزی انجام شده، بازیکنان تیم ملی والیبال تا ساعاتی دیگر ایتالیا را به مقصد هاوانا کوبا ترک می کنند، خاطرنشان کرد: اختلاف ساعت کوبا با ایران حدود 8:30 ساعت است. ضمن اینکه کوبا با ایتالیا هم که فعلا تیم ملی در آنجاست چند ساعت اختلاف ساعت دارد. به همین دلیل به جا بود بازیکنان یکی دو روز راهی کوبا شوند تا بتوانند پیش از بازی با تیم ملی کوبا، با شرایط هاوانا آشنا شوند.

داورزنی با یادآوری اینکه دیدار تیم ملی والیبال برابر کوبا حدود ساعت 5 صبح بامداد شنبه و یکشنبه آینده انجام می شود، خاطرنشان کرد: با توجه به فاصله ای که میان ایران و کوبا وجود دارد و چگونگی برنامه پروازها برای بازگشت تیم ملی به کشور، اگر بازیکنان با پرواز عادی به تهران باز گردند تقریبا سه شنبه شب آینده به کشور می رسند و در این صورت برای دیدار با آلمان تا حدی خسته خواهند بود.

 

رئیس فدراسیون والیبال تاکید کرد: به همین دلیل از هیات دولت درخواست کردیم تا شرایطی ایجاد کند که بازیکنان تیم ملی بتوانند با پرواز اختصاصی و چارتز از کوبا به تهران باز گردند. در این صورت آنها فرصت بیشتری برای استراحت پیش از دیدار با آلمان دارند.

محمدرضا داورزنی گفت: این موضع در حال پیگیری در نهاد ریاست جمهوری است. امیدوارم با آن موافقت شود تا تیم ملی مشکلی برای دیدار خانگی مقابل آلمان نداشته باشد.