منابع سوری از کشته شدن شماری از تروریستها در نتیجه اختلافات داخلی بر سر اموال غارت شده در دیرالزور و ادامه عملیات ارتش سوریه در استان حمص و الحسکه خبر دادند.

 به گزارش خبرگزاری مهر،خبرگزاری سوریه گزارش داد: نیروهای ارتش سوریه طی عملیاتی، دو روستا را در حومه حمص از تروریستها باز پس گرفتند.

در حماه نیز تروریستها یک خودرو بمبگذاری شده را در نزدیکی مرکز فرهنگی در منطقه الصبوره در حومه این استان منفجر کردند که منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی از شهروندان سوری شد.

منابع نظامی در استان الحسکه اعلام کردند: ارتش سوریه طی عملیاتی در تل حمیس و برخی از روستاهای وابسته به آن در حومه الحسکه شماری از تروریستها را به هلاکت رساند.

این منابع بیان کردند: واحدهایی از ارتش در عملیاتی علیه گروههای مسلح در تل حمیس و روستاهای ابوقصب و خرب عسکر و مزرعه بحری تعدادی از تروریستها از جمله ناصر عبدالباری و محمد عبد الباری به هلاکت رسیدند.

یک منبع مسئول در دیرالزور اعلام کرد: بر اثر درگیری میان دو گروه تروریستی بر سر تقسیم اموال دزدی شده از مردم و مراکز دولتی در شهر موحسن در حومه دیرالزور که شب گذشته رخ داد، شماری از تروریستها کشته شدند که از جمله آنها می توان به خلف حبده العبد، خالد ترکی و محمود الجاسم از جبهه تروریستی النصره اشاره کرد.

یک منبع نظامی در شهر قامشلی اعلام کرد: بر اثر بمب کار گذاشته شده در خیابان مملو از جمعیت یک دختر بچه کشته و سه نفر دیگر زخمی شدند.