سرمربی تیم والیبال جوانان گفت تیم تحت رهبری وی در حالی با مصر در مکسیکالی رو به رو می‌شود که تیم حریف چهار روز است که در آنجا به سر می‌برد و این منصفانه نیست.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم والیبال نوجوانان ایران بامداد سه شنبه موفق شد در سه گیم متوالی و با نتایج (25 بر 19)، (25 بر 19) و (25 بر 16) در گروه C مقابل روآندا به برتری رسیده و به عنوان تیم دوم گروه راهی مرحله یک هشتم نهایی شود.

ایرج مظفری در نشست خبری پایان بازی اظهار داشت: آغاز دور بعدی مسابقات برای همه تیم‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است. ما فردا (سه شنبه) به مکcیکالی می‌رویم تا با مصر بازی کنیم و این در حالی است که آنها چهار روز است که آنجا حضور دارند و این منصفانه نیست با این حال ما آماده‌ایم.

سرمربی تیم والیبال نوجوانان ایران افزود: هفته گذشته در مکسیکالی تمرین کردیم فقط برای اینکه بچه‌ها زمین مسابقه را ببینند و تجربه بازی در آنجا را داشته باشند. ما ظهر چهارشنبه با مصر دیدار می‌کنیم ... اما مشکلی نیست چراکه همه اینها بخشی از ورزش است.

مربی تیم روآندا، ژاکه ایراکوندورا، نیز اظهار داشت: با یک تیم قوی بازی کردیم . بهترین تلاش خود را انجام دادیم و تجربه کسب کردیم.