تبریز – خبرگزاری مهر: مدافع تیم تراکتورسازی تبریز با بیان اینکه دیدار برابر پرسپولیس می تواند محک خوبی برای تیمش باشد، گفت: تلاش خواهیم کرد تا در فصل جدید یک جام برای هواداران کسب کنیم.

حبیب گردانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به دیدار روز چهارشنبه تراکتورسازی برابر پرسپولیس اظهار داشت: این دیدار برای تیم ما که دوران آماده سازی را سپری می کند، می تواند محک خوبی به حساب آمده و میزان هماهنگی بازیکنان را مشخص کند.

وی با ابراز رضایت از تمرینات تیم تراکتورسازی در اردوی تهران، گفت: طی شش روزی که در تهران بودیم، یک بازی تدارکاتی بسیار خوب برابر تیم نفت داشتیم و فارغ از نتیجه ای که به دست آمد، تیم ما در این بازی عملکرد خوبی داشت.

گردانی تصریح کرد: البته تیم ما نقطه ضعف هایی هم دارد که امیدواریم با استفاده از دانش مربیگری آقای جلالی این ضعف ها را تا آغاز مسابقات لیگ برتر پوشش دهیم.

مدافع بومی تراکتورسازی در خصوص وضعیت این تیم برای فصل جدید گفت: خوشبختانه با درایت آقای زینی زاده مدیرعامل باشگاه یکی از بهترین مربیان ایران جذب تیم شد و در کنار آن مهره های تاثیر گذاری نیز به تراکتورسازی پیوستند که این به معنای نهایت تلاش برای کسب قهرمانی است.

وی ادامه داد: تراکتورسازی دو فصل متوالی است که با فاصله امتیازی کمی قهرمانی را از دست می دهد اما در فصل جدید تلاش خواهیم کرد که برای هواداران عزیزمان حداقل یک جام بیاوریم و دل آنهایی که در سرما و گرما بدون کوچکترین چشمداشتی همیشه ما را حمایت کرده اند، شاد کنیم.