تیم ملی کوراش ایران که با 5 ورزشکار راهی بازیهای داخل سالن آسیا شده است تمرینات منظمی را در سالن تمرین مسابقات انجام داد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی کوراش که بامداد شنبه برای حضور در این دوره از رقابتها راهی کره جنوبی شده بود پس از ورود به "اینچئون" تمرینات خود را آغاز کرد. الیاس علی اکبری ، حجت رهنما و سعید خسروی نژاد با مربیگری علی معلومات در تیم مردان و اکرم خانی ، سمیه حیدری با مربیگری تکتم بیدل  به عنوان اعضای تیم ملی کوراش راهی رقابتهای داخل سالن آسیا شده اند.
 
مهدی درخشنده دبیر فدراسیون و سرپرست تیم اعزامی در مورد شرایط تیم ملی کوراش گفت: خوشبختانه اعضای تیم ملی کوراش در شرایط خوبی هستند. آسب دیده نداریم و نفرات تیم در اولین تمرین نشان دادند که به لحاظ فنی هم شرایط مناسبی دارند.
 
وی در خصوص برنامه این دوره از مسابقات گفت: تا ورزشکاران 16 کشور برای حضور در مسابقات کوراش وارد کره شده اند ، فردا سه شنبه جلسه هماهنگی داوران برگزار می شود و روز چهارشنبه نیز قرعه کشی مسابقات انجام شده و از روز پنجشنبه به مدت سه روز وارد مسابقات خواهیم شد که در هر سه روز نماینده خواهیم داشت.
 
دبیر فدراسیون در پایان گفت: چند روز زمان داریم تا با تمرینات ویژه با شرایط آب و هوا و اختلاف ساعت بین تهران و محل برگزاری هماهنگ شویم. دوره پایانی تمرینات خیلی مفید است و به امید خدا اعضای تیم با آمادگی بالا وارد میدان رقابت با حریفان خود خواهند شد.
 
اعضای تیم ملی کوراش از روز پنجشنبه مبارزات خود را روی تاتامی بازیهای داخل سالن آغاز می کنند.