تبریز - خبرگزاری مهر: مدیر روابط عمومی و بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس از برگزاری و پخش زنده دعای ندبه از شبکه اول سیما در روز جمعه هفته جاری بعد از نماز صبح در مسجد امام زمان (عج) جلفا خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم نصیری در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: به همت هیئت رزمندگان اسلام جمعه هر هفته دعای ندبه در مناطق مختلف کشور برگزار و از شبکه یک سیما بصورت زنده پخش می شود که مراسم این هفته در شهر مرزی جلفا برگزار خواهد شد.

نصیری گفت: دعای ندبه آخرین جمعه قبل از ماه مبارک رمضان با حضور هیئت رزمندگان اسلام و مردم شهید پرور و مومن منطقه آزاد ارس و شهرستان جلفا در حیاط مسجد امام زمان(عج)جلفا و در جوار مزار شهدای گمنام این مسجد برگزار می شود.

وی افزود: در این مراسم حاج رضا برادران سخنرانی و حاج مهدی سروری مداحی و قرائت دعای ندبه را انجام خواهند داد.

ابراهیم نصیری با بیان اینکه تدارکات لازم برای برگزاری هرچه بهتر این برنامه انجام شده است افزود: امیدواریم با برگزاری دعای ندبه در آخرین جمعه قبل از ماه مبارک رمضان دل های پاک و خدایی آماده ورود به ماه خدا بوده و روح و جان مومنان را بیش از پیش به حضرت بقیه الله(عج) نزدیک تر نماید.

وی  ادامه داد:  این برنامه معنوی به همت هیئت رزمندگان اسلام شهرستان جلفا و سازمان منطقه آزاد ارس در شهر مرزی جلفا برگزار می شود.