بجنورد - خبرگزاری مهر: رئیس هیئت فوتبال خراسان شمالی گفت: هفته سوم نهمین دوره رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال استان با برگزاری چهار دیدار در شهرهای مختلف خراسان شمالی پیگیری می شود.

حسین جعفرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: هفته سوم مسابقات نهمین دوره لیگ دسته یک فوتبال خراسان شمالی، عصر جمعه چهاردهم تیر ماه با برگزاری چهار دیدار همزمان در شهرهای مختلف استان پیگیری می شود.

وی اظهار داشت: در مهمترین دیدار این هفته، ساعت هفده امروز، تیم صدرنشین ماهان بجنورد در جاجرم میهمان شهرداری این شهر است که هم اکنون در جدول رده بندی در رده سوم قرار دارد.

به گفته جعفرزاده در دیگر دیدار مهم این هفته، عصر امروز استقلال نوین رده دومی در ورزشگاه تختی بجنورد به مصاف همشهری خود بربرقلعه بجنورد می رود.

وی اضافه کرد: همچنین در دیگر دیدارها پیشگامان شیروان در اسفراین برابر ابومسلم این شهر صف آرایی می کند و تربیت فاروج نیز در خانه میزبان شهرداری آشخانه خواهد بود.

این مسئول عنوان کرد: در این هفته تیم پاسارگاد جاجرم استراحت خواهد داشت.

وی در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر و تا پایان هفته دوم نهمین دوره لیگ دسته یک فوتبال استان، تیم ماهان بجنورد با شش امتیاز و با تفاضل گل 6+ در صدر جدول رده بندی لیگ قرار دارد، استقلال نوین بجنورد با همین امتیاز و تفاضل گل 5+ در جایگاه دوم ایستاده و شهرداری جاجرم نیز با سه امتیاز و یک بازی کمتر در مکان سوم جای گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، نهمين دوره رقابت های ليگ دسته يك فوتبال استان از سي و يكم خرداد ماه سال جاري با حضور 9 تيم از شهرستان هاي مختلف خراسان شمالي آغاز شده و تا بهمن ماه امسال ادامه دارد.

در این دوره از مسابقات تيم های پیشگامان شیروان، پاسارگاد جاجرم، شهرداری جاجرم، شهرداری آشخانه، ابومسلم اسفراین، تربیت فاروج و ماهان، استقلال نوين و بربرقلعه بجنورد در مدت 18 هفته با یکدیگر رقابت می کنند و در پايان آن تيم قهرمان به رقابت هاي ليگ دسته سه كشور راه مي يابد.