سرمربی تیم والیبال نوجوانان ایران با تاکید بر اینکه هر چند کار هنوز تمام نشده است، گفت: پیروزی بر آرژانتین که یکی از تاکتیکی‌ترین تیم‌های مسابقات نوجوانان جهان است، شبی فراموش نشدنی برای گروه اعزامی ایران به مکزیک رقم زد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم والیبال نوجوانان ایران با پیروزی 3 بر یک برابر آرژانتین به مرحله نیمه نهایی سیزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان صعود کرد و حریف روسیه در مرحله نیمه نهایی این مسابقات شد.

ایرج مظفری سرمربی تیم والیبال نوجوانان ایران پس از پیروزی تیمش برابر آرژانتین اظهار داشت: برای اینکه ارنج تیم را تغییر بدهیم، حدود یک ساعت با کادر فنی تیم آقایان لاهوتی، دامغانی، نوری و دو آنالیزور تیم، طلوع کیان و فتحعلی مشورت کردم و در نهایت تصمیم گرفتم که در پست پاسوری از معین معینی استفاده کنم.

وی با بیان اینکه این کار باعث شد آنالیز مربی آرژانتین را روی تور به هم بزنیم، خاطرنشان کرد: خوشبختانه ریسک ما جواب داد. ضمن اینکه محمدجواد معنوی نژاد ستاره تیم ما در بازی با آرژانتین بود.

سرمربی تیم والیبال نوجوانان ایران تاکید کرد: معینی و حکمتی نیز در این بازی عالی ظاهر شدند. البته آرژانتین پاسور بسیار خوبی داشت و بازیکنانش در زدن آبشارهای تیز و بریده همانند یک تیم بزرگسال عمل می‌کردند.

طبق اعلام سایت فدراسیون والیبال، ایرج مظفری این پیروزی ارزشمند را به خانواده‌های بازیکنانش هدیه کرد.