مدير كل كميته امداد خراسان شمالي گفت: هم اکنون يش از 10 هزار طرح اشتغال توسط مددجویان این نهاد در سطح استان فعال است و تمامي طرح ها به صورت مستمر مورد بازديد قرار مي گيرند.

امان الله حسین پور در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: با نظارت و بازدید مستمر اين نهاد، در حال حاضر 10 هزار و249 طرح اشتغال فعال توسط مددجویان کمیته امداد، در سطح استان وجود دارد.

وی اظهار داشت: در راستای تحقق اشتغال پایدار و افزایش ضریب موفقیت مددجویان در به ثمر رساندن طرح ها، از ابتداي سالجاری تاكنون 3 هزار و 247 بازديد از طرح اشتغال وخود كفايي مددجويان این نهاد انجام شده است.

حسین پور با بیان اینکه توانمند سازي خانواده هاي تحت حمايت يكي رويكرد هاي مهم اين نهاد است افزود: براي بالابردن سطح كمي و كيفي طرح هاي اشتغال ،بازرسين اين نهاد به صورت دوره اي اقدام به سركشي از طرح هاي جاري مددجويان مي كنند.

وی در ادامه افزود: بر اين اساس، افراد آموزش ديده به عنوان ناظرين فني طرح هاي خودكفايي و اشتغال، از طرح هاي مددجويان بازديد و مشاوره و هدايت لازم را انجام مي دهند.

مدير كل كميته امداد امام خراسان شمالي، بيمه نمودن طرح ها، با هماهنگي و همكاري موسسات بيمه اي را یکی ديگر اقدامات اين نهاد براي ايجاد اشتغال پايدار عنوان کرد و گفت: در حال حاضر چهار هزار و 290 مجری طرح اشتغال از خدمات بیمه تامین اجتماعی و باز نشستگی بهره مند هستند .