مدیرعامل باشگاه ملوان با اشاره به اینکه با توهین یکی دو آدم صبوری‌اش را از دست نداده و تلاشش را کم نمی‌کند، گفت: سردسته افرادی که علیه من شعار می‌دادند کسی است که به جرم فروش مواد مخدر در ژاپن 5 سال زندانی بود. من افتخار می‌کنم چنین افرادی مخالفان من هستند زیرا اگر این افراد از من دفاع کنند، باعث آبروریزی‌ام است.

صادق درودگر در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص شعار تعدادی از تماشاگران علیه خودش در جریان بازی پیشکسوتان ملوان با تیم رسانه ورزش در روز پنجشنبه، ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: این حرکت‌ها و اجیر کردن آدم‌ها قدیمی شده است. این کار از سوی فردی شناخته شده انجام می شود که مسئولان محلی قرار است با او صحبت کنند تا بیش از این برای ملوان حاشیه ایجاد نکنند.

وی با بیان اینکه این افراد برای صالح‌نیا و مدیران قبلی ملوان هم این حاشیه‌ها را به وجود می‌آوردند، ادامه داد: من با این مسائل آشنا هستم و همه در آن روز دیدند کسانیکه علیه من شعار دادند 5-6 نفر بیشتر نبودند و 200 نفر هوادار دیگر جوابشان را می‌دادند.

مدیرعامل باشگاه ملوان همچنین افزود: سردسته این افراد کسی است که به جرم فروش مواد مخدر در ژاپن 5 سال زندانی بود. من افتخار می‌کنم چنین افرادی مخالفان من هستند زیرا اگر این افراد از من دفاع کنند ناراحت شده و باعث آبروریزی‌ام خواهد بود.

وی با بیان اینکه هدفش در باشگاه ملوان ایجاد تغییرات بنیادی واساسی است، خاطرنشان کرد: داشتن تیمی مطرح که بتواند در مسابقات لیگ عملکرد خوب و جایگاه مناسبی به دست آورد، حق مردم انزلی است و آنها لیاقت داشتن یک تیم مطرح را دارند. من هم هر مانعی که سر راه پیشرفت ملوان وجود داشته باشد، را بر می‌دارم. فحاشی‌ها هم آسان‌ترین سد است زیرا این صحبت‌ها باد هواست.

درودگر با تاکید بر اینکه از تشویق شدن مغرور نشده و با توهین یکی دو آدم صبوری‌اش را از دست نمی‌دهد و تلاشش را کم نخواهد کرد، یادآور شد: من در باشگاه ملوان هدف دارم و با برنامه و نقشه کار اهدافم را پیش می‌برم. من و همکارانم با تمام وجود برای سربلندی ملوان و مردم انزلی در این فصل تلاش خواهیم کرد تا بتوانیم ملوان رابه جایگاهی که مستحقش است، برسانیم.

وی همچنین با ابراز رضایت از وضعیت تیم ملوان خاطرنشان کرد: پرونده نقل و انتقالات تیم با جذب زایکو بلغارستانی و ایگور کروات بسته شد. ما تیم بسیار خوبی داریم که انگیزه‌ها و صداقت‌ها در آن باعث پیشرفت می‌شود.

مدیرعامل باشگاه ملوان در پایان در مورد اینکه "دراگان اسکوچیچ" نخستین مربی خارجی تاریخ باشگاه ملوان است و آیا او می‎‌تواند در این تیم موفق باشد، گفت: قطعا با این مربی نتایج خوبی را بدست می‌آوریم و مردم انزلی را خوشحال خواهیم کرد. آنها به بهترین شکل از تیم حمایت می‌کنند و حق‌شان است ملوان بتواند نتایج خوبی را در مسابقات بدست آورد.