عضو فراکسیون محیط زیست مجلس با انتقاد از سازمان محیط زیست و سازمان جنگلها، آلودگی هوارا زائیده کاغذبازیها عنوان کرد.

جواد نظری مهر در گفتگو با خبرنگار مهر با انتقاد از کارشکنی های مسئولان سازمان محیط زیست در پیشبرد و اجرای طرح های مفید زیست محیطی اظهار داشت: مسئولان منابع طبیعی و سازمان محیط زیست اقدامات موثری در کاهش آلودگی هوا و  حفظ منابع زیست محیطی انجام نمی دهند و زمانی که افراد حقیقی یا حقوقی دیگری درصدد اجرای طرح های حفاظت از محیط زیست برمی آیند نیز با مخالفت های این سازمان های متولی روبه رو می شوند.

به گفته وی، در حال حاضر وضعیت رودخانه های کشور بسیار اسف بار است تا آنجا که حتی دیگر پشه هم اقدام به تخم ریزی در این رودخانه ها نمی کند و هیچ سازمان مربوطه نیز برنامه ای برای ساماندهی اوضاع در دستور کار ندارد و این در حالی است که می توان با برنامه ریزی درست نه تنها صنعت پرورش آبزیان و حفاظت از محیط زیست دریایی، را توسعه داد که  اشتغال زایی را نیز فراهم کرد.

عضو هیات رئیسه فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متاسفانه وقتی سرمایه گذاران غیردولتی در پی انجام کاری مفید برمی آید، چوب لای چرخشان می گذارند و فضا را آلوده کاغذ بازی می کنند و همین  کاغذ بازی ها عامل اصلی  آلودگی هوا و آب باست.

نماینده مردم کردکوی، بندرگز و بندرترکمن در مجلس نهم خاطرنشان کرد: صنعت شیلات، دامپروری و کشاورزی ما به دلیل همین کاغذبازی ها دچار رکورد شده است و  آلودگی هوا نیز زائیده این بروکراسی غلط در سازمان های دولتی است.

وی تاکید کرد: جنگلها و  فضای سبز ما نیز به شدت در معرض آسیب قرار دارند و  در حال نابودی هستند و نه محیط زیست و نه منایع طبیعی هیچ اقدام موثری  انجام نمی دهند، آن وقت است که در بحران آلودگی هوا تازه به فکر چاره می افتیم و چاره را در تعطیلات می جوییم!