بجنورد - خبرگزاری مهر: در حكمي از سوي رئيس شوراي سياست گذاري ائمه جمعه كشور، امام جمعه جديد شهرستان مانه و سملقان(آشخانه) منصوب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام و المسلمين سيدرضا تقوي در حكم صادره از طرف مقام معظم رهبري، حجت‌الاسلام عباسعلی احمدزاده را برای مدت سه سال به عنوان امام جمعه جديد شهرستان مانه و سملقان به مرکزیت آشخانه منصوب كرد.

در این حکم ضمن قدردانی از حجت الاسلام جوادطاهری، امام جمعه قبلي آشخانه، خطاب به امام جمعه جدید این شهرستان آمده است: جناب حجت الاسلام عباسعلی احمدزاده؛ ضمن تقدیر و تشکر از جناب حجت الاسلام جواد طاهری؛ امام جمعه سابق این شهرستان، بر اساس مصوبه شورای سیاست گذاری ائمه جمعه و تایید حضرات آقایان علما اعلام(ایدهم الله تعالی) جنابعالی از طرف مقام معظم ولی فقیه؛ حضرت آیت الله خامنه ای(مد ظله العالی) به سمت امامت جمعه شهرستان مانه و سملقان(آشخانه) به مدت سه سال منصوب می شوید.

این حکم در ادامه می افزاید: انشاء‌الله ضمن برگزاري اين فريضه بزرگ الهي مردم را نسبت به وظايف خطير و حساسي كه در رابطه با اسلام عزيز و انقلاب خونبار ملت شريف ايران دارند، آشنا ساخته و به وحدت و همبستگي دعوت و از تفرقه و اختلاف بر حذر داريد.

در پایان این حکم آمده است: امید است روحانیون معظم، اهالی محترم و به خصوص ارگان ها و نهادهای انقلابی فرصت را مغتنم دانسته، همکاری های لازم رادر انجام هر چه باشکوه تر نماز جمعه در محل با جنابعالی داشته باشند.

حجت الاسلام احمدزاده پیش از این امام جمعه فاروج بود و روز گذشته نیز ضمن حضور در نماز جمعه این شهرستان، از مردم و نمازگزاران خداحافظی کرد.