شهردار منطقه 7 از برپایی برنامه افطار تا سحر "جشن بندگی" در میدان امام حسین (ع) ، برگزاری سامانه نشاط، نمایشگاههای خیریه، محافل انس با قرآن ، دعای ورود به ماه مبارک رمضان و سفره احسان در ماه رمضان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر رمضان میرعباسی با تشریح اقدامات فرهنگی و برنامه های متنوع شهرداری منطقه 7 در ماه مبارک رمضان گفت: ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان با عنوان "ماه مهربانی "در سطح منطقه به شکل وسیعی اجرایی می شود.

وی افزود: در این ماه سعی شده با بهره‌گیری از احادیث، روایات و شعر با موضوع مهربانی در ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان شهروندان به موضوع مهربانی توجه بیشتری کنند.شهردار منطقه تصریح کرد: برنامه افطار تا سحر " جشن بندگی" در میدان امام حسین (ع) از روز اول ماه مبارک رمضان تا عید فطر برگزار می شود که علاوه بر  پوشش خبری و پخش مستقیم این برنامه از رسانه ملی، شهروندان در شبهای ماه مهربانی، مهمان ویژه برنامه های مناطق 13،12،7 و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران هستند.

دکتر میرعباسی با اشاره به اینکه در محدوده میدان امام حسین (ع) تا میدان شهدا نمایشگاه و غرفه های موسسات خیریه نیز برپا خواهد شد، یادآور شد: سفره افطاری و اطعام، مراسم ختم گروهی قرآن، نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی، جشنواره نان و خرما، گذر فرشته ها(برنامه نمایشی ویژه کودکان)، پاسخ به شبهات دینی، ایستگاه ورزشی، جشن ویژه ولادت امام حسن(ع)، ویژه برنامه سوگواری شبهای قدر و ایستگاه رادیویی از جمله ویژه برنامه هایی است که در برنامه افطار تا سحر برپا می شود.

وی همچنین از اجرای ویژه برنامه دعای ورود به ماه مبارک رمضان در شب اول ماه خدا خبر داد و افزود: قرائت این دعا توسط شهروندان حاضر در بوستان اندیشه به همراه سخنرانی مذهبی، نوید فرا رسیدن ماه مبارک رمضان را می دهد.

دکتر میرعباسی ادامه داد: مساجد منطقه در این ماه از آمادگی کامل برای میزبانی از شهروندان برخوردارند و برنامه های غبارروبی و بهینه سازی مساجد توسط نواحی پیگیری می شود.وی همچنین برگزاری ویژه برنامه "سفره احسان "، برپایی سامانه نشاط در سطح محلات به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع)، برگزاری محافل انس با قرآن و اجرای ویژه برنامه های شبهای قدر را از دیگر برنامه های شهرداری این منطقه در ماه رمضان عنوان کرد.