اسلامشهر - خبرگزاری مهر: رئیس اداره ورزش و جوانان اسلامشهر از افتخارآفرینی ورزشکاران این شهرستان در عرصه های بین المللی خبر داد و گفت: این قهرمانان با تلاش خود موفق به کسب مقام اول مسابقات پرورش اندام اروپا و مدال طلای مسابقات موی تای داخل سالن آسیا شدند.

علی اکبر ترابی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: جوانان و نوجوانان اسلامشهری از ظرفیتهای ویژه ای در حوزه های مختف هنری، علمی و به ویژه ورزشی برخوردارند که باید با ایجاد زیرساختها و امکانات مناسب و درخور، زمینه را برای شناسایی و پرورش این استعدادها و توانمدیها مهیا کرد تا این جوانان با حضور در عرصه های جهانی، موجبات اقتدار روز افرون ایران اسلامی را فراهم آوردند، همچنانکه ورزشکاران این شهرستان همواره با حضور خود در عرصه های بین المللی برای کشور و شهرستان خود افتخار آفریده اند.

باید به جوانان بها داده شود تا قله های پیروزی را فتح کنند

این مسئول عنوان کرد: جوانان و نوجوانان ایران اسلامی در طول تاریخ نشان داده اند که توانایی دستیابی به مدارج نهایی در رشته های مختلف اعم از علمی، فرهگی، اقتصادی، ورزشی، صنعتی، تولیدی و.. را دارند و هرکجا که به این جوانان بها داده شده و امکانات لازم برایشان فراهم شده است، پاسخ این عمل را با فتح قله های پیروزی و افتخار داده اند.

وی ادامه داد: مسئولان ورزشی شهرستان اسلامشهر نیز تاکنون تمام تلاش خود را برای مهیا کردن زیرساختها و تجهیزات لازم به کار گرفته اند، تا با پرورش و تربیت ورزشکاران قهرمان و پهلوان منش، سهمی در افتخارات ورزشی ایران داشته باشند که بحمدالله با تلاشهای صورت گرفته و همت و غیرت جوانان این شهرستان، این امر محقق شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان اسلامشهر به قهرمانی ورزشکار اسلامشهری در مسابقات پرورش اندام اروپا اشاره کرد و گفت: سجاد رضايي قهرمان اسلامشهري و با اخلاق پرورش اندام كشور، در مسابقات يونيورس (قهرمانی اروپا) موفق به كسب مقام اول شد.

مدال طلای مسابقات موی تای آسیا از آن ورزشکار اسلامشهری شد

ترابی افزود: همچنین در پي برگزاري مسابقات موي تاي داخل سالن آسيا در كشور كره جنوبي، وحيد شهبازي ورزشكار اسلامشهری تيم موي تاي پس از شكست حريفاني از عراق، فيليپين و لائوس موفق به كسب تنها مدال طلاي اين رشته شد.

این مسئول بیان کرد: با این پیروزی، اولين مدال كاروان ورزشي كميته ملي المپيك را در اين رقابتها به نام ورزشکار اسلامشهری ثبت شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه های آموزشی این اداره جهت ارتقای سطح دانش و آگاهی ورزشکاران و مربیان اشاره کرد و یادآور شد:به منظور ارتقای سطح آگاهی مربیان، يك دوره كارگاه آموزشي روشهاي سنجش و اندازه گيري در ورزش در این اداره برگزار شد.

ترابی افزود: اين كارگاه در دو بخش تئوري و عملي برگزار شد و 24 نفر از مربيان رشته هاي ورزشي مختلف در آن شركت كردند و دكتر خداياري از اساتيد تربيت بدني  به تدریس در اين كارگاه پرداخت، در پايان نیز به شركت كنندگان در كلاس، گواهي آموزشي داده شد.