اصفهان – خبرگزاری مهر: محمد صلصالی، کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن با عقد قراردادی یک ساله، در تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان ماندنی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد صلصالی، کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن که از تیم فوتبال راه‌آهن تهران برای فصل آینده پیشنهاد داشت، عصر امروز برای مذاکره با باشگاه ذوب‌آهن به این باشگاه رفت.

صلصالی پیش از این بر سر مسائل مالی با مسئولان باشگاه ذوب‌آهن به اختلاف بر خورده بود و اعلام کرده بود که شاید قرارداد خود را با ذوب‌آهن تمدید نکند.

این بازیکن سرانجام عصر امروز به باشگاه ذوب‌آهن رفت و پس از مذاکره با مسئولان این باشگاه، قرارداد خود را به مدت یک فصل تمدید کرد.

همچنین سپهر حیدری، مدافع سابق تیم پرسپولیس تهران که از پارسال به تیم سابقش ذوب‌آهن بازگشته، برای فصل آینده نیز در ترکیب ذوب‌آهن به میدان خواهد رفت.

حیدری عصر امروز و پس از مذاکره با مدیران ذوب‌آهن، قراردادی یک ساله با ذوب‌آهن امضا کرد.

پیش از این محسن مسلمان، سینا عشوری، قاسم حدادی‌فر و گئورگ کاسپاروف، بازیکنان فصل گذشته ذوب‌آهن قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کرده بودند.

مهدی رجب‌زاده نیز ساعتی پیش به باشگاه ذوب‌آهن رفت و هم‌اکنون مشغول مذاکره با ذوبی‌هاست. این مهاجم هم به احتمال فراوان در تیم ذوب‌آهن ماندنی خواهد بود.