بازیکن ملی پوش تیم فوتبال استقلال بعد از تمدید قرارداد خود با این تیم گفت: اولویت من استقلال بود و برای همین قراردادم را تمدید کردم.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، خسرو حیدری در خصوص تمدید قرارداد خود ضمن بیان مطلب فوق گفت: پیش از این چندین پیشنهاد داشتم که از جمله آنها پیشنهاد سپاهان بود، اما من به آنها گفتم که تیم من استقلال است و به همین جهت اولویتم برای لیگ سیزدهم باز هم استقلال خواهد بود.

وی در ادامه افزود: در نهایت پس از مذاکراتی که با علی فتح‌الله‌زاده داشتم، تصمیم گرفتم تا قراردادم را برای یک فصل دیگر تمدید کنم. البته در این بین قید پیشنهادات دیگرم را زدم و حالا به همراه استقلال برای کسب ستاره سوم تلاش خواهم کرد.

بازیکن ملی پوش تیم فوتبال استقلال درباره پیشنهادات خود اظهار داشت: از سپاهان یشنهاد داشتم و برای مذاکره با یک تیم قطری هم امشب پرواز داشتم و ویزا و بلیتم نیز تهیه شده بود، اما شب گذشته فتح‌الله‌زاده با من تماس گرفت و خواست تا یک جلسه مذاکره دیگر با هم داشته باشیم تا اگر به توافق رسیدیم در استقلال بمانم.

وی خاطرنشان کرد: این جلسه هم امروز یکشنبه انجام گرفت و در نهایت قراردادم را برای یک فصل دیگر تمدید کردم. ضمن اینکه اگر کار تمدید قراردادم تا الان به طول انجامید، به‌خاطر شرایط مالی نبود و تنها به جهت چند گزینه موجود در قرارداد داخلی‌ام بود. فتح‌الله‌زاده قبل از این به من پیشنهاد مالی امسال را داده بود و من هم بدون صحبت در مورد آن قراردادم را تمدید کردم.

حیدری درباره وضعیت این تیم برای فصل آینده گفت: مطمئن باشید فتح‌الله‌زاده امسال هم تیم بسیار خوبی را بسته‌ است زیرا مدیر کاربلدی است و خوب می‌داند چطور بازیکنی چون من را از پای پرواز به پای میز قرارداد بکشاند. من هم به‌ خاطر همین پیگیری‌های وی بود که قراردادم را تمدید کردم و امیدوارم در استقلال به هدف‌هایی که دارم برسم. ضمن اینکه در ایران به تیمی جز استقلال فکر نکردم.