بجنورد - خبرگزاری مهر: سرمربی و سرپرست تیم کاراته وادوکای استان خراسان شمالی از درخشش کاراته کاهای این استان در مسابقات کشوری خبر داد.

سید صالح میرعلوی در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: کارته کاهای خراسان شمالی در مسابقات کارته وادوکای قهرمانی کشور مدال های رنگارنگی کسب کردند.

وی اضافه کرد: این دوره از مسابقات به میزبانی استان مازندران و در شهرستان فریدونکار برگزار شد که در آن 18 تیم استانی در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان با هم به رقابت پرداختند.

میرعلوی عنوان کرد: تیم استان خراسان شمالی با تلاش و همت ورزشکاران شیروانی، آقایان سید صالح میر علوی، مهدی رنجبر و مهدی قلی زاده موفق به کسب مقام سوم کشوری و نشان برنز این مسابقات شد.

وی همچنین از کسب مقام سومی انفرادی کاتای بزرگسالان کشور توسط یاسر زیبایی و پوریا براتی در وزن 60- کیلو گرم نوجوانان کشور در این مسابقات خبر داد و گفت: پیمان براتی و حامد نجات پور نیز به ترتیب موفق به کسب مقام سومی در وزنهای 70- کیلوگرم جوانان و 70- کیلوگرم رده سنی امید این دوره از مسابقات شدند.

سرمربی و سرپرست تیم کاراته وادوکای استان خراسان شمالی که خود دارنده مقام جهانی در این رشته نیز هست، از عدم حمایت های مالی استان در جهت اعزام این تیم به مسابقات کشوری انتقاد کرد و گفت: با حمایت و همدلی بیشتر مسئولین که موجبات دلگرمی اهالی ورزش را فراهم می کند، قطعاً امکان نتیجه گیری بهتر در دوره های بعد مسابقات وجود دارد.