عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: 70 درصد از سرمایه گذاری های کشور می تواند در بخش فناوری اطلاعات کشور انجام شود و براین اساس از وزیر آینده وزارتخانه ارتباطات و فناوری اطلاعات انتظار می رود راه حل های جذب این سرمایه گذاری ها را در این بخش تسهیل کند.

بهروز نعمتی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: وزیر ارتباطات دولت یازدهم باید یک مدیر برنامه ریز باشد که بتواند در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور تاثیرگذار باشد.

وی افزود: در صورتیکه روش توسعه فناوری اطلاعات در کشور مشخص شود، بسیاری از مشکلات در کشور حل شده و مسائل مربوط به صادرات، واردات، اشتغال زایی و دیگر موارد مرتفع خواهد شد.

نعمتی با بیان اینکه 70 درصد از سرمایه گذاری های کشور می تواند در بخش فناوری اطلاعات صورت گیرد، تصریح کرد: وزیر ارتباطات باید سعی کند جذب این سرمایه گذاری ها را در این بخش تسهیل کند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به اینکه وزیر منتخب دولت یازدهم باید علاوه بر آشنایی کامل بر فناوری های روز، از افرادی در مجموعه این وزاتخانه استفاده کند که توانمند باشند، ادامه داد: قدرت مديریتی و آشنایی به مسایل اجرایی از دیگر فاکتورهایی است که باید در زمینه انتخاب وزیر ICT دولت يازدهم مدنظر قرار گیرد.

به گفته وی باید بر تخصص مرتبط وزیر ارتباطات دولت یازدهم تاکید ویژه شود.