رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر از کشته شدن قاتل دو پسر جوان در درگیری مسلحانه با ماموران خبر داد.

سرهنگ بارانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: سال 89 ماموران پلیس آگاهی در جریان قتل دو پسر جوان در شهرستان دالکی بوشهر قرار گرفتند، تیم جناحی پس از حضور در محل دریافت دو پسر 20 ساله با شلیک اسلحه کمری هدف گلوله قرار گرفت و به دلیل شدت جراحات جان خود را از دست دادند..

وی افزود: در ادامه سه نفر که در این درگیری حضور داشتند، شناسایی و دو نفر از آنها در عملیات ضربتی دستگیر شدند. متهمان در بازجویی ها با اعتراف به حضور در درگیری مرگبار اظهار داشتند: قاتل پسر 25 ساله ای به نام امیر بود که به دلیل مشکلات منکراتی با مقتولین دست به این جنایت زد.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر خاطر نشان کرد: با شناسایی هویت عامل جنایت تحقیقات برای دستگیری او آغاز اما تجسس ماموران نشان داد امیر از منطقه گریخته و در محلی نامعلوم مخفی شده است. پسر جنایتکار برای اینکه در دام ماموران گرفتار نشود، بعد از مدت کوتاهی مخفیگاه خود را تغییر می داد.

سرهنگ بارانی با اشاره به هلاکت قاتل فراری اظهار داشت: پس از تجسس های گسترده کارآگاهان متوجه شدند امیر در بیابان های اطراف دشتستان مخفی شده است، با شناسایی آخرین مخفیگاه او شامگاه دیروز چند اکیپ از کارآگاهان راهی محل شده و او را به محاصره خود درآوردند. پسر جنایتکار وقتی ماموران را مشاهده کرد اقدام به تیراندازی کرد که در این درگیری مسلحانه امیر به هلاکت رسید.