بجنورد - خبرگزاري مهر: رئيس هيئت تكواندوي خراسان شمالي گفت: با اتمام رقابت هاي انتخابي، اعضاي تيم تكواندوي دختران استان براي حضور در مسابقات كشوري مشخص شدند.

هادي كمالي در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: رقابت هاي انتخابی تيم تكواندوي دختران خراسان شمالي با هدف حضور در مسابقات قهرماني كشور در رده هاي سني خردسالان و نونهالان، با حضور 72 تکواندوکار از شهرستان هاي مختلف اين استان در مجموعه ورزشي شهيد عليدخت بجنورد برگزار شد.

وي اظهار داشت: در پايان مسابقات در رده سني خردسالان سميرا محمدي در وزن 24- كيلوگرم، سيده سحر اسماعيل زاده در 26- كيلوگرم، آيدا شيري در 28- كيلو، زهرا توكلي در 30- كيلو، نرگس اسكندريان در 32-، نگين شهري در 36-، مونا جعفري در 38-، نيلوفر ايزانلو در 40- و رعنا باقريان در وزن 40+ كيلوگرم با قرار گرفتن در سكوي نخست اوزان خود به عضويت تيم خراسان شمالي درآمدند.

كمالي عنوان كرد: همچنين در رقابت هاي رده سني نونهالان نيز نارون اكبري در وزن 33- كيلوگرم، زهرا كاظمي در 37-، فاطمه زنبيل باف در 41-، رويا نباتي در 44-، آمنه نيري در 47-، انيس درتومي در 51-، زهرا نودهي در 55-، مريم اصغرزاده در 59- و فاطمه قهرمان در وزن 59+ كيلوگرم به مقام قهرماني رسيده و عضو تيم تكواندوي دختران خراسان شمالي شدند.

رئيس هيئت تكواندوي خراسان شمالي در پايان اظهار داشت: این تکواندوکاران شهريور ماه سال جاري در قالب تيم دختران استان به مسابقات قهرماني كشور كه به ميزباني تهران برگزار مي شود اعزام خواهند شد.