بروجرد - خبرگزاری مهر: وزیر راه و شهرسازی با اعلام رضایت از اجرای مسکن مهر بروجرد از رفع عمده مشکلات زیرساختی مسکن مهر این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی نیکزاد ظهر پنجشنبه در بازدید از مسکن مهر بروجرد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: متقاضیان واحدهایی که دارای خدمات آب و برق و تلفن هستند می توانند کلید واحد را از تعاونیها دریافت کرده و در منزل خود سکونت کنند.

وی با بیان اینکه هیچ گونه مانعی برای استقرار متقاضیان در مسکن مهر بروجرد وجود ندارد، افزود: تا ساختمانی ساخته و تمام زیربناهای لازم و اولیه در آن به طور کامل اجرایی شود زمان نیاز است که به محض اجرای زیر ساختها و استقرار در آن دستگاههای دیگر به ایجاد مراکز روبنایی اقدام کرده و به این ترتیب است که سکونتگاههای جمعیتی به مرور زمان شکل می گیرند.

وزیر راه و شهرسازی ضمن اعلام رضایت از پیشرفت کار مسکن مهر بروجرد ادامه داد: تاکنون تمام امکانات زیرساختی در مسکن مهر بروجرد احداث شده و تا حدودی مشکلات را رفع کرده است.

نیکزاد افزود: ایجاد واحدهای روبنایی مثل مسجد و مدرسه و همچنین واحدهای تجاری دردست ساخت است و این کار به مرور زمان پیش می رود.

وی در پایان یادآور شد: امید می رود با نظارت بیشتر تعاونی ها و استقرار کامل مردم در واحدهای مسکن مهر بروجرد در قالب سایت 65 هکتاری هرچه زودتر مشکلات مسکن مهر این شهرستان حل خواهد شد.