کرج - خبرگزاری مهر: مدیر اطلاع رسانی حوزه هنری استان البرز گفت: خانه گرافیک البرز با کوشش در جهت بالا بردن آگاهی جامعه به ویژه مسئولان استان درباره نقش و اهمیت حرفه گرافیک در ارتقای سطح فرهنگی و اجتماعی اقدام به برگزاری نمایشگاه ویژه ماه مبارک رمضان کرده است.

شفیع شعله کار در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب گفت: خانه گرافيک البرز در راستای اهداف خود، مبنی بر حمایت از توليد آثار فاخر، همزمان بافرارسیدن ماه میهمانی خدا، اولین نمایشگاه پوستر ویژه ماه مبارک رمضان را برگزار می نماید.

وی در ادامه افزود: این برنامه که به همت واحد تجسمی حوزه هنری استان البرز و با حضور طراحان جوان عرصه گرافیک در محل نگارخانه سوره حوزه هنری استان البرز برگزار می گردد از  دو مرداد ماه 92 همزمان با فرخنده میلاد پر برکت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) آغاز و تا 24 مرداد ماه 92 ادامه دارد.

شعله کار افزود: علاقه مندان می توانند آثار گرافیکی خود در چهار بخش اصلی نمایشگاه با موضوعات: ولادت امام حسن مجتبی(علیه السلام)، لیالی قدر، شهادت حضرت امیرالمؤمنین علی(علیه السلام) و عید سعید فطر و بخش ویژه با عنوان روزه خواری شکستن حریم خداوند، را تا تاریخ دوشنبه 31 تیرماه 1392 به نشانی پست الکترونیک خانه گرافیک به نشانی: alborzgraphichome@yahoo.com  ارسال و در این نمایشگاه شرکت نمایند.

شعله کار با اشاره به این مطلب گفت: بنابر اعلام خانه گرافیک البرز به تمامی آثار پذیرفته شده، گواهی شرکت در نمایشگاه اهدا خواهد شد و هدایایی شامل نفر اول تا سوم به ترتیب مبلغ پنج تا سه میلیون ریال هدیه به همراه لوح افتخار دریافت می کنند.

شفیع شعله کار در پایان افزود: علاقه مندان و طراحان جوان می توانند با مراجعه سایت حوزه هنری استان البرز به نشانی www.artalborz.ir  یا از طریق شماره تماس های 02634472291-02634473011 (خانه گرافیک البرز) از چگونگی ارسال آثار و آیین نامه شرکت در نمایشگاه پوستر ویژه ماه میهمانی خدا مطلع گردند.

وی تاکید کرد: امکان عضویت طراحان جوان و نوجوان هنر گرافیک، درخانه گرافیک البرز از طریق سایت حوزه هنری استان البرز از سوی این خانه مهیا گردیده است.

حوزه هنری استان البرز از عموم طراحان و علاقه مندان به جهت شرکت در این نمایشگاه معنوی دعوت به عمل می آورد.