سرپرست فدراسیون سوارکاری با بیان اینکه مشکلات اسپانسر برای این فدراسیون حل شده است، گفت: امسال برای هر دو رشته پرش و استقامت اسپانسر گرفته‌ایم.

محمود حیدری در گفتگو با مهر، در خصوص برگزاری رقابتهای جام یگانگی ضمن بیان مطلب فوق خاطرنشان کرد: این بیستمین دوره مسابقات جام یگانگی بود که بعد از دو سال وقفه برگزار شد و از استقبال خوبی هم برخوردار بود. حدود 550 نفر برای حضور در این جام ثبت نام کردند که رقابت تنگانگی را برگزار کردند و در مجموع 600 میلیون ریال نیز جایزه نقدی برای رده‌های سنی مختلف پرداخت شد.

وی درباره اسپانسرهای مسابقات عنوان کرد: امسال خدا لطف کرد و هم برای مسابقات پرش و هم استقامت اسپانسر گرفته‌ایم. به خصوص اینکه ما در رشته استقامت همواره با مشکلات اسپانسری مواجه بودیم که این بار حل شده است.

سرپرست فدراسیون سوارکاری درباره برگزاری مسابقات جشنواره زیبایی اسب در برج میلاد اظهار داشت: تاریخ این مسابقات با تغییراتی همراه شد و قرار بر این است رقابتهای یاده شده در روزهای 24 و 25 مردادماه در برج میلاد تهران برگزار شود.

حیدری در پاسخ به این پرسش که برگزاری مسابقات جام دو ستاره به کجا انجامید؟، گفت: فعلا باید اسپانسر را نهایی کنیم تا پس از آن در فدراسیون جهانی این مسابقات در تقویم قرار گیرد. مذاکرات مقدماتی در این باره ادامه دارند.