هافبک تیم استقلال تهران با انتقاد مجدد از مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی اعلام کرد این مدیر تنها وعده و وعید می‌داد و هیچگاه گفته‌هایش عملی نمی‌شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پژمان نوری در جمع خبرنگاران حاضر در هیات فوتبال استان تهران ضمن بیان این مطلب افزود: اینکه قراردادهای ما چقدر است، مهم نیست، بهتر است همه ما تمرکزمان را برای حضور پرقدرت تیم ملی کشورمان در جام جهانی بگذاریم نه اینکه بازیکن‌ها چه مبلغی از باشگاه خود دریافت می‌کنند. این صحبت ها بیشتر صحبت خانم‌ها است نه آقایان.

وی با بیان اینکه بهتر است دست به دست هم داده تا فوتبال‌مان را به جایگاه اصلی خود رسانده و در جام جهانی موفق باشیم، در خصوص مشکلاتش با باشگاه ملوان اظهار داشت: من هیچ مشکلی با باشگاه ملوان نداشتم و نتها مشکلم با درودگر مدیرعامل این باشگاه است.

کاپیتان فصل پیش تیم فوتبال ملوان ادامه داد: بارها گفته‌ام که صادق درودگر تنها وعده و عید می‌دهد و همچنان سر این حرف خود باقی هستم.

وی با تاکید بر اینکه در چند سال اخیر از تیم‌های مختلفی مانند FC سئول و پرسپولیس پیشنهاد داشته اما در ملوان ماند تا برای تیم شهر خود بازی کند، یادآور شد: متاسفانه عده‌ای شرایط را طوری فراهم کردند که بگویند من بخاطر پول ملوان را ترک کردم، من فصل گذشته قراردادم با ملوان 750 میلیون بود که تنها 300 میلیون آن را دریافت کردم.

نوری در پایان در خصوص شرایط تیم استقلال نیز گفت:  اردوی بسیار خوبی را در اوکراین برگزار کردیم و تقریبا نفرات جدید با نفرات قبل این تیم به هماهنگی رسیدند. امیدوار هستم بتوانیم در سه جام که در پیش رو داریم، موفق باشیم.