اصفهان - خبرگزاری مهر: اعضای هیئت مدیره باشگاه سپاهان طی روزهای آینده در مورد استعفای رسول خوروش، سرپرست سپاهان تصمیم‌گیری خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، رسول خوروش سرپرست تیم سپاهان که ابتدای هفته جاری از سمت خود استعفا داد، طی روزهای گذشته در تمرینات تیم سپاهان غایب بود و در دیدار تدارکاتی شب گذشته این تیم اصفهانی نیز حضور نداشت.

خوروش که استعفای خود را تقدیم هیئت مدیره باشگاه سپاهان کرده، در انتظار تصمیم هیئت مدیره باشگاه سپاهان در مورد ماندن یا نماندنش است.

قرار است هیئت مدیره باشگاه اصفهانی طی روزهای آینده در مورد ماندن یا نماندن سرپرست سپاهان در پست خود تصمیم‌گیری کند و در صورتی که با استعفای خوروش موافقت کند، او دیگر در این باشگاه سمتی نخواهد داشت.

گفته می‌شود سرپرست سپاهان به دلیل اختلاف نظرهایی که با هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه سپاهان دارد، از سمت خود استعفا داده است، هرچند که مدیران باشگاه اصفهانی اعلام کرده‌اند که هنوز استعفای او را دریافت نکرده‌اند.

خوروش امروز در گفتگو با خبرنگار مهر صحبت در مورد دلایل استعفایش را به آینده موکول کرد و ترجیح داد که در این زمینه سخنی بر زبان نیاورد.