دروازه‌بان تیم فوتسال نوریل نیکل روسیه می‌گوید مربی این تیم روسی به بازیکنان ایرانی اعتقاد دارد و به همین خاطر او چند بازیکن برزیلی را به خاطر ایرانی‌ها رد کرده است.

مصطفی نظری در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص زمان سفرش به روسیه برای حضور در تمرینات تیم نوریل نیکل ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: بلیت پروازم به روسیه برای روز دوشنبه هفته آینده آماده شده است. البته در حال حاضر منتظر دعوتنامه‌ام هستم که هنوز به دستم نرسیده است.

وی درباره حضور علی اصغر حسن‌زاده و حسین طیبی در تیم نوریل تاکید کرد: آخرین صحبتی که با حسن‌زاده انجام دادم، او داشت به تدریج زمینه جدایی‌اش از صبا را فراهم می‌کرد. خوشحالم که مدیرعامل باشگاه صبا هم از حضور اصغر در لیگ روسیه استقبال کرده است. امیدوارم باشگاه گیتی پسند هم رضایتنامه طیبی را صادر کند تا جمع‌مان در روسیه جمع شود.

دروازه‌بان تیم نوریل با اشاره به مربی این تیم خاطرنشان کرد: مربی نوریل نیکل به فوتسال ایرانی اعتقاد دارد. او از شخصیت بازیکنان ایرانی خوشش می‌آید و تنها دنبال ایرانی‌ها بود. حتی وقتی چند بازیکن برزیلی را به این باشگاه معرفی کردند، مربی نوریل آنها را به خاطر ما رد کرد.