معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه‌های کشور از آمادگی فرودگاه ها برای ارائه سرویس به ایرتاکسی‌ها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ابراهیم شوشتری با اشاره به برنامه‌ريزي‌هاي انجام گرفته براي فعالیت ایرتاکسی‌ها در کشور گفت: شرکت فرودگاه‌ها با در اختیار داشتن امكانات فرودگاهي و تجهيزات كمك ناوبری، ارتباطي و راداري آماده ارائه خدمات به ایرتاکسی‌هاست.

معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه های کشور ادامه داد: در صورتي كه شاهد شتاب در رشد و توسعه روزافزون كشور در همه حوزه‌ها و به‌ویژه در بخش‌های صنعتی باشيم، تقاضا براي استفاده از هواپيماهاي كوچك در مسيرهاي متوسط و كوتاه و در زمان‌هاي مختلف شبانه‌روز به‌منظور جابجايي متخصصين، صاحبان سرمايه و كالاو ساير بخش‌هاي اقتصادي نيز افزايش پيدا خواهد كرد.

شوشتری توضیح داد: به عنوان بخش ارائه‌دهنده سرویس‌های عملیات هوانوردی، سعی می‌کنیم در يك هماهنگي منسجم با بخش خصوصي متقاضي تاسيس اير تاكسي، سازمان هواپيمايي كشوري و ساير بخش‌هاي مرتبط سرويس‌هاي مناسب در حوزه‌هاي ناوبري و فرودگاهي ارائه کنیم.

وی با اشاره به اهميت ایمنی در فعالیت ایرتاکسی‌ها تصریح کرد: برای تامین ایمنی باید به چند شاخص مهم از جمله ايمنی خود هواپیما، تبحر خلبان، آموزش، شناخت فضای کشور و نظایر آن توجه داشت تا بتوان شاهد پروازهای ایمن بود