جاجرم - خبرگزاری مهر: در دهمین روز از ماه مبارک رمضان محفل انس با قرآن کریم با حضور قاری مصری در شهرستان جاجرم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عصر جمعه و پس از برپایی نماز باصلابت جمعه در مسجد جامع جاجرم، محفل انس با قرآن کریم با حضور"احمد لاشین" قاری ممتاز مصری در این محل برگزار شد.

در این مراسم شمار کثیری از مردم مومن و معتقد جاجرم و جمعی از مسئولان سیاسی و فرهنگی شهرستان جاجرم حضور داشتند.

همچنین محفل انس با قرآن با حضور این قاری مصری از ساعت هجده امروز نیز در محل امامزاده فخر الدین ایور و ساعت 22 در محل امامزاده زین العابدین شهر سنخواست برگزار خواهد شد.

روز گذشته نیز محفل انس با قرآن کریم با حضور این قاری مصری در شهرستان مانه و سملقان برگزار شد.

مراسم تلاوت کلام وحی با حضور این قاری مصری بعد از نماز ظهر و عصر پنج شنبه در حسینیه شهر قاضی و ساعت شانزده نیز در محل مسجد پنج تن شهر آشخانه برگزار شد.

بر اساس برنامه قرار است این قاری مصری روز شنبه 29 تیر نیز پس از نماز ظهر و عصر در مسجد جامع غلامان، ساعت هجده در مسجد جامع روستای یکه صعود و بعد از نماز مغرب و عشاء هم در مسجد جامع راز به تلاوت قرآن بپردازد.

همزمان با ماه مبارك رمضان سال جاری، 12 محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان کشور مصر در این استان برگزار می شود.

در شهرستان بجنورد دو محفل انس با قرآن با حضور قاريان مصري برگزار خواهد شد که محفل نخست از تاريخ نهم تا يازدهم ماه مبارك با حضور"احمد الشحات لاشین" در حال برگزاری است و محفل دوم نيز از 21 تا 23 ماه مبارك با حضور"محمود صدیق منشاوی" قاريان مصري برگزار خواهد شد.

محافل انس با قرآن با حضور اين قاريان مصري در ديگر شهرستان هاي خراسان شمالي نيز در طول ماه مبارك رمضان برگزار مي شود به گونه ای که در طی این ماه در شهرستان هاي شيروان و اسفراين دو محفل انس با قرآن و در شهرستان هاي مانه و سملقان، گرمه، جاجرم، فاروج و راز و جرگلان نيز يك محفل قرآني با حضور قاريان مصري برگزار خواهد شد.