پس از اینکه سرمربی بارسلونا برای پیگیری سومین دوره درمانش از مربیگری این تیم کناره‌گیری کرد، بازیکنان بزرگ جهان با ارسال پیام‌هایی به وی دلگرمی دادند. در این میان پیام "خوزه مورینیو" هم جالب توجه به نظر می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری مهر، "تیتو ویلانووا" برای پیگیری سومین دوره درمان سرطان گلو مجبور به کناره‌گیری از مربیگری بارسا شده است. پس از آن "پائو گاسول"، "پپیه رینا"، "داوید ویا"، "باشگاه چلسی، "خوزه مورینیو" و "اریک آبیدال" پیغام‌های دلگرم‌کننده برای این مربی فرستاده‌اند.

"اریک آبیدال" که خود با بیماری سخت مبارزه کرده و زا آن سربلند بیرون آمده، نوشت: "صبور باش تیتو. تو بزرگی. همواره در کنار تیمت خواهی بود."

"داوید ویا"، مهاجم پیشین بارسا، پیغام داد: "تیتو و همه خانواده‌اش را در آغوش می‌گیرم. برایت توان ادامه مبارزه در زمان‌های سخت را خواستارم."

باشگاه چلسی نوشت: "خوزه مورینیو و کادر مربیگری باشگاه و همه بازیکنان چلسی برای تیتو بهترین آرزوها را دارند تا هر چه سریع‌تر سلامتی خود را بازیابد."

"پائو گاسول"، بازیکن بسکتبال تیم لس آنجلس لیکرز، عنوان کرد: "مهم‌ترین چیز در زندگی سلامتی است. در این شرایط دشوار برای تیتو بهترین آرزوها را دارم."

"سانتی کاسورلا"، بازیکن میانی آرسنال، نوشت: "برای تیتو و  خانواده‌اش خواستار بهترین‌ها هستم."

"پپه رینا" گفت: "در فوتبال زمان ما کوتاه است. بردها و باخت‌ها. برای تیتو ویلانووا و خانواده‌اش بهترین آرزوها را دارم. تو این مسابقه را هم خواهی برد."